Cordelie Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 IKKE GRAVID... har IKM på lørdag, Var det for tidlig å teste eller skal jeg stole på den? Har hatt menslignende smerter on/off siden fredag. I natt våknet jeg av "grusomme" smerter i livmor området. Hva mener dere?
snuffe Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 For tidlig til å være noe mer enn sånn rundt 50% sikkert.
Cordelie Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Tester senere med bedre odds:) Takk
StorkeMammaen Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg hadde ikke positiv test to dager før IKM, dagen før var det veldig svakt. IKM var den helt klar :)Jeg hadde masse stikkinger i livmora to uker etter ins. men absolutt ikke grusomme, akkurat som jeg skjønte at det var noe annet enn normalt som skjedde der nede Lykke til.
Lacey*har fått erta Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg får ikke engang positiv test om jeg tester 2 dager etter IKM jeg da. 3. dagen er det litt svak strek der, og etterhvert når mensen ikke kommer så får jeg det jo bekreftet )) Så om du ikke har fått positivt svar 2 dager før IKM, synes jeg du ikke skal fortvile.
Cordelie Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Takk for gode ord, veldig menssmerter i dag så TR er nok på vei:( Da er det ned til Danmark om ca 14 dager. Ja ja, hadde jo vært sykt heldig hvis det skulle klaffet etter første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå