Denisel Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hvor lang tid tar det før man få en ordentlig blødning dersom man har en SA? har hatt brunt utflod i 2 dager nå og jeg får snart panikk! Vil ikke miste!!:( er i uke 5..
Molait Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Noen har jo brun utflod i flere uker...noen kan ha meste av svangerskapet. Beklager men er ikke noe fasitsvar. En ma trenger ikke ha blødning i det hele tatt. Slapp av og tenk at brun utflod er normalt. Skulle det være noe galt nå får du ikke gjort noe fra eller til uansett. Mest sans er alt greit.
Denisel Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 (mente jo selvfølgelig å skrive: "noen som vet?"hehe..litt fort i svingene her ja..)takk for svar:) får inderlig håpe det.. men det er bare så sinnsykt stressende å ikke vite! når kan man tidligst finne ut av slikt? UL?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Ved mine to sa har jeg begynt å blø samme dag som den brune utfloden startet. Kontakt fastlegen din og be om henvisning gynekologisk poliklinikk og få en innvendig ul for å sjekke status. Lykke til!
Molait Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 er faktisk liten vits i å ta ul i uke 5. Ikkes ikkert dde ser noe eller hjertet har begynt å slå. Om det ikke gir seg om noen dager (eller du får smerter) så ta heller kontakt da. Eller du kan jo ta kontakt nå da, men tenkte på ul. Det er så vanlig med brun utflod at leger pleier ikke sende til ul for det. du kan jo gå privat da, men hadde jeg vært deg hadde jeg bare avventet noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå