Panterjenta85 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Jenta vår har sovi usedvanlig godt i natt! tidligere har hun vært mye våken og krevd mat veldig ofte, men i natt har hun hold seg til hver 3-4 time, hun hadde en time hvor hun var urolig, men det ga seg etter å ha fått litt påfyll Men dagen i dag gjør meg litt urolig. Hun har sovi store deler av dagen, noe som i og for seg ikke er unormalt. Men hun har ikke villet ha noe særlig mat og har enda ikke "gitt oss" en bæsjebleie... Er det like normalt å ha slike dager som de dagene med økning i amminga? Jenta vår er 10 dager gammel i dag.
Mamman til M&E Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Gratulerer med baby :-) Min erfaring er at ALT er normalt vedr soving og spising istarten. Min sov iallefall veldig uregelmessig i starten, noen dager nesten hele dagen og andre dager nesten ingenting. Kjenner meg godt igjen i dine bekymringer, særlig med første mann og det er helt normalt. Som sagt så har du helt sikkert ingenting å bekymre deg for men om du fortsetter å bekymre deg hadde jeg tatt en prat med HS i morgen. Lykke til :-)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 ja er nok helt normalt dette. den eneste "rutinen" vi har hatt fra starten er at han sovner i 2 tiden på natten og sover 5 timer, ellers er soving noe som forandres hele tiden
Ooops I did it AGAIN Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Regner med hun har gitt dere bæsjebleie tidligere? Er jo vanlig å ikke ha avføring daglig etterhvert dersom de er fullammet.. Men de første ukene skal de visst ha det flere ganger daglig... Fikk det svaret i dag, da jeg fortalte HS at min lille ikke har hatt avføring på 13 dager...
Panterjenta85 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2009 Og i dag, nå er hun 14 dager, har vi en sånn dag igjen... Altså rar dag. Ikke lik forrige... Trenger litt innspill her. I går ammet jeg henne i 22tida og la meg. 23.30 og 01.30 fikk hun litt igjen, men den siste gangen sugde hun bare fem minutts tid og så slapp hun. Når hun prøvde å gripe puppen igjen bare gapte hun.. Bare fortsatte å gape så jeg tenkte at kanskje det ikke var sult som drev henne men luft i magen. Det endte med at hun sovnet (og endelig roet seg) på magen min. Men vi våknet ikke igjen før 7.30!!! Hun har ikke spurt etter noe mat og det har aldri gått så lang tid mellom så jeg har aldri hatt på noe klokke eller noe.. Prøvde å legge henne til med en gang men også da sugde hun kanskje fem min før hun begynte å gape igjen.. Tok en liten bleieskiftspause og fikk henne til å suge 10 minutt til etter det. Men så har hun igjen sovi lenge. Det er vel normalt at hun har dager hvor hun vil ha mindre mat regner jeg med, men er redd dette gjør at melkeproduksjonen min går for mye ned... Hun virker jo ikke misfornøyd så regner med at hun har det bra. Skal veie henne igjen til onsdag så da får vi se om hun får i seg nok.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg ringte barsel på sykehuset nesten hver dag den første tida...jeg tror jeg ville gjort det hvis jeg var deg Hadde hun litt verdier på gulsott da hun ble født?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå