Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Noen som har erfaring med Emmaljunga Cerox og/eller Emmaljunga Scooter??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Har bare erfaring med Emmaljunga City Cross, men den er ihvertfall helt fenomenal! Her får Scootern også veldig god omtale av folk som har den selv: http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-scooter.html
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Mange som sier at den egener seg best fra 1år. Snuppa mi er 7mnd. Tjaa. Vet ikke hvor must det er med full liggestilling jeg.
Makko med to små gutter Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg har en cerox og en city cross(har en i barnehagen). Kjøp heller city cross, mye lettere, mer kompakt og lettere å trille! -Sover ungen i vogna? Slik vi bruker vogna er det et must å ha full liggestilling, han sover 2-3timer i vogna hver dag, og etter hvert som han blir lenger krøller han seg sammen på sida, og da vil det være kjempe ubehaglig om ryggen ikke er rett! -Prøv selv å ligge på sida oppi en stressless.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Hva er prisen på city cross da?? Kunne tenkt meg en som var lett og ikke tok sånn alt for stor plass å legge sammen. Nei hun sover ikke i vogna lenger. Hun gjorde det hver dag før. Men nå vil hun ikke det lenger. Så vi bruker den jo mest når vi skal ut å handle. Levere sønnen min på skolen osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå