Gå til innhold

Jeg tok en CB digital og der stod det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE GRAVID... har IKM på lørdag, Var det for tidlig å teste eller skal jeg stole på den? Har hatt menslignende smerter on/off siden fredag. I natt våknet jeg av "grusomme" smerter i livmor området. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si... Men var vel litt tidlig? Og ikke med morgenurin... Hvis en skal teste tidlig, bør en bruke morgenurin tror jeg:) Alt håp er ikke ute før tanta banker på døra;) Lykke til!

Skrevet

Vet ikke noe om grusomme smerter i livmor området annet enn at det er stor forekomst av de som er blitt bravide som dokumenterer akkurat den følelsen.

Selv har jg hatt menslignende smerter 7 dpo til 12. 12 dpo var ganske kraftige, og jg fikk mens.

Det at du ikke fikk mens etter de kraftige smertene dine, er nok det som høres ut som good news i mine "ører" :)

Lørdagen er nok den sikreste dagen:) Du får bare holde ut;)

Krysser fingre!!!

Skrevet

Ingen ting er sikkert før tr kommer, og negativ så lenge før ikm, er ihvertfall ikke sikkert. , Du får prøve å teste igjen rundt ikm istede:)

Lykke til!

Skrevet

Det var ikke morgenurin nei... Blir så ivrig vet dere.. nå er menssmertene forsvunnet. Får vel vente litt og ta senere, billigtestene kommer i posten i morgen:) Nei, ingen mens kun melkelignende utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...