Gå til innhold

Innvendig/ utvendig UL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når man kan få utvendig UL i stedet for innvendig? Jeg er 8+3 nå tror jeg. Bør jeg vente et par uker til, eller lengre hvis jeg skal få utvendig UL?

Eller er det forskellig fra sted til sted hva de velger å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forskjellig ja. Vanlig med innvendig første 12 uker. Uke 10 fikk jeginnvendig. Anbefaler da innvendig. De serr mye mer og mye bedre. Hadde gitt meg mer trygghet at de "fikk med seg alt"

Det er jo ikke vondt da....

Skrevet

Hei.

Hadde innvendig ul da jeg var 7+2 og skal ha igjen neste tirsdag, da er jeg 9+6. Det kom klart bilde og det gjør ikke vondt i det hele tatt hvis du er bekymret for det:)

Skrevet

Eg skal på ul når eg e 12+1.. då sa de at de skulle prøve utvendig først.. hvis det ikke ble bra så tar de innvendig..

Skrevet

Jeg er 9+1 og var i dag på UL. Først tok hun innvendig UL, men det er to, og de lå så vanskelig til at det ble nesten umulig å få korrekte mål..så da prøvde hun utvendig, og det gikk faktisk bedre.

Men ellers har alltid tatt innvendig før 12 uker, og det skal vel stortsett gi best resultat.

Skrevet

hei!! jeg skal også på ultralyd, og har fått henvisning. vet dere hvor mye ultralyden koster da og et bra sted å gå i oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...