Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Skal etterhvert kjøpe trille, og det bør være en som er enkel å dra med seg på reise, da vi farter endel. Har forelska meg i Peg Perego, men den er jo så dyr:( Carena er jo tydeligvis den billigste og mest solgte. Men er den noe bra da? Er litt opptatt av at liggestillingen må være ganske flat...
propella Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg er ikke gald i Carena Easy, men den er grei og rimelig. Dette er noen av grunnene til at jeg solgte den etter en uke: Jeg sparket i stanga mellom bakhjulene. Hjulene begynte å knirke og pipe nesten med en gang. Hvor gammel er barnet ditt? Har du sejkket ut evt. titanium breeze?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hm. Jeg synes faktisk ikke noe om noen trehjulinger... Synes ikke de er fine. Noen som har prøvd peg perego aria, ikke pilko? Er litt billigere ser jeg, men ser liksom ikke annen forskjell enn håndtaket.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Vi reiste veeeeldig mye med førstemann, og fant en vogn jeg ble superfornøyd med! Ikke den lekreste og mest snertne, men absolutt den beste å trille og den mest praktiske! Det som er viktig for meg er at den kan legges så godt som flat, at hjulene har grei str, at den er grei å trille og at den har god baggasjeplass. Det er jo helt håpløst med et sånt lite hanskerom under som man ikke engang når inn i når ryggen er lagt ned... Vi ahr brukt opp vognen på tre år, så til nestemann blir det rett til butikken for lik type vogn! Sett endel på Troller bmx trille, ganske lik den vi hadde. http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wfhsgd#/page24/
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 nei, enig med den over at carena easy ikke er noe bra vogn, hjulene irriterte meg mest, så begynte den og knirke nesten med en gang. men mini satt jo bra oppi der, og lå også bra, og den er jo billig. --
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå