Gå til innhold

UL i dag og ble så frustert, noen tips...

Anbefalte innlegg

Endelig i gang igjen, etter ett abrutt forsøk pga kun 2 egg ut som ikke delte seg videre.

Denne gangen blir det kort regime og var på UL idag etter 6 dager på sprøyter, 150 gonal f

Var ikke mange egg denne gangen heller... hva skal til?

Går også til akupuntkur..

En litt frustert innlegg, men må dele det med noen... mister litt mottet.

Fortsetter under...

Hei du. :)

Det e ikke mer enn ett gullegg som skal til vet du. :) Men hvor mange eggposer kunne de se da? Jeg var på u-lyd i går og legen så 6 eggposer. Har gått på sprøyter i 10 dager nå. Bruker puregon og orgalutran. Skal tilbake på u-lyd i morgen igjen og håper på uttak i slutten av uka. Det e jo ikke sikkert det e egg i alle heller, så jeg får nok ikke så mange totalt etter evt befruktning osv. E ikke sikkert jeg får noen i det hele tatt...men men...men uansett så e det bedre med få og gode enn mange og mer dårlige. E vel mlm 6 og 12 egg som e optimalt tror jeg.

Ønsker deg masse lykke til iallefall. :)

Hei

Du er ikke alene om å få ut få egg, men jeg vet det er mange som har lykkes tross dette.

Selv har jeg kun fått ut 2-3 egg hver gang med en dose Puregon på 350ie + kort regime.

Denne mnd så de kun 1 eggpose så da var det ikke vitsi å starte med hormoner en gang.

Akupunktur kan ikke skade (selv om det ikke har hjulpet så langt for min del). Fotsone skal også være bra.

Skjønner godt at du er lei og frustrert, men stå på - håper det klaffer en dag for oss som har få egg også :-))

Hei Phoenix1 og *sommer*

Ble noe lettet,trenger og få litt håp igjen og tro at vi også kan lykkes med de eggene vi får ut.

Det er så godt og ha dette forumet hjelper meg så godt på veien.

Så vel 5-6 eggposer av div str men også noen små som sikkert ikke blir noe? skal nå øke dosen i 2 dager til ny UL tordag selvfølgelig spent.

Håper vi får alle ut gullegget som trengs... og at det deler seg bra...

Takk for gode svar

Og lykke til videre dere også,

hei..jeg fikk bare ut 4 egg sist men 3 av de ble befruktet!:) ble ikke gravid da men alikevel..poenget er vel at det skal bare 1 egg til vettu;)

jeg hadde kort regime den gang...prøver langt nå..

Jeg prøver å tenke at mer enn ett egg er bedre enn ingen ihvertfall, men skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne fått noen på frys også..

Denne mnd så de bare en eggpose. Valgte da naturlig syklus frem mot eggløsning hvor de kun sjekket str på egg og slimhinner. Deretter fikk jeg el.sprøyte og nå progrestronkapsler frem til ("ikke") mens..får jeg håpe... Man vet jo ikke om egget blir befruktet, men verdt å prøve :-)

LYKKE til på ul i morgen. Blir spennende å høre hvordan det går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...