Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Det står nå så mye og mangt om hva man kan og ikke kan spise når man er gravid. Jeg blir helt tullerusk av dette og spiser som vanlig - sund og god, vanlig, mat. Men jeg er veeeldig glad i hvitløk og har hørt at man ikke skal spise dette når man ammer. Men hvordan er det med hvitløk når man er gradid? Er det ok å spise hvitløk? mvh. Vinterflickan
Puppen og lillemor Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 har ikke lest noe sted at man ikke kan spise hvitløk..
Gjest Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Ikke jeg heller, så da tar jeg sjansen på at det går greit. Takk for svar:)!
Molait Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Da hadde mange barn utenfor norden sliti bigtime! Noen kan kanskje få vondt i magen av det, men det merker du og isåfall får man bare kutte noen mnd. I spania (på barsel) gnir de faktisk litt hvitløk på tunga til små som ikke vil suge. Da sitter de smækk på puppen og nok et ammeprob er ute av verden:) De gjorde nå vaffal det tidligere om åra da. Gamlekonene gjør det nok enda.
Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 "Da hadde mange barn utenfor norden sliti bigtime!" hehe, godt poeng! ps. bra ammeråd. skal huske på den - når den tid kommer;)
Molait Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Noen mener det er en stygg teknikk. Vitløk brukes som medisin og er helt naturlig så synes ikke det. Klart det blir jo dritsterkt på tunga til den lille..hehe meeen det går da fort over og bedre det enn at de ikke får i seg næring. I Spania (vaffal da søss var baby) tok de også hull i ørene på pikene på barsel. Mange mener det og er helt grusomt, emn er da bedre da enn når de er 2-3 år. Vet ikke omjeg hadde gjort det men...
Bumblebeee Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Skal man ikke spise hvitløk når man ammer? Det hørte aldri jeg noe om. Fikk derimot beskjed om at mange barn likte det når mor spiste hvitløk, satte visst god smak på melka. Vanlig løk derimot, det kan by på problemer for noen. Det kan kan/ikke kan spise når man ammer tror jeg er veldig individuelt. I svangerskapet er det iallefall ikke noe problem å spise hvitløk. Nam, nam hvitløk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå