Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åla eller Ådel????? Det var noen rare navn.

Åste og Åsta har jeg hørt før, og de er begge helt ok. Enig i at Åsne er finere. Eller bare Åse/Åsa

Skrevet

Likte Åste best. Det er et flott navn. De to første har jeg aldri hørt før. Likte dem ikke noe særlig heller.

Skrevet

Likte ingen av de. Spesielt ikke de to første.

Skrevet

Åste og Åsta er fine. Men Åla var ikke fint i det hele tatt- tenkte på Hola (spansk altså) og ål...

Åsa, Asta og Åsne er jo lignede varianter som er fine.

Ådel var litt rart syns jeg, kanskje man blir vant til det...

Skrevet

Helt enig med Candy Girl! Ikke pene i det hele tatt! Stakkars barn som må hete noe av dette..

Skrevet

Åste eller Åsta er vel det jeg liker best dersom jeg måå velge noe her. Jeg er ingen stor fan av noen av disse navnene, så det ble litt vanskelig å velge.Er ikke vant med noen av navnene, så for min del må jeg si at jeg stusser faktisk på om det virkelig er navn.. sorry..

Skrevet

Jeg kjenner faktisk både Åla og Ådel, så det er jo synd dere syns de har så stygge navn.

Åste og Åsta er jo mye vanligere, men jeg kjenner ingen som heter det.

Skrevet

Åste :-)

Kjempefint navn!

Skrevet

Åste er pent, men jeg liker Åsne bedre. Likte ikke Åla og Ådel.

Skrevet

liker ikke noen av de navnene, men åsne er fint:) .......

Skrevet

Beklager, men jeg syns de var fæle. Sikkert ikke morsomt å bli kalt ål gjennom hele barneskolen...

Men hva med Åse?

Skrevet

Gikk på turn da jeg var liten med ei som het Åla, og syntes navnet var utrolig merkelig - det synes jeg fortsatt! Tenker jo på fisken ål, og det og åle seg frem... Åste er helt fint navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...