Gå til innhold

Heisann heisann :-) Her kommer vi ! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag 11.08 fikk vi en nyydelig liten gutt, han heter Henrik og var 2950 gr og 47 cm lang..

Har hatt ett par tre små strie uker med litt problemer med spising og vektøkning men nå ser det ut til å gå rett vei :-)

Fra før har vi Nathalie som blir fem i desember og Adrian som er tre år. Og i august i fjor fikk vi ei jente, Aileen, som måtte forlate oss så alt alt for fort , bare 14 dager fikk vi henne til låns.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med Henrik! :) Flott at spising og sånt no er i ferd med å ordne seg.

Veldig trist å lese at dattera di fikk så kort tid med dere. :'( Dere har jommen meg fått kjenne på de største kontrastene i livet.

Håper dere får en fin barseltid framover! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med Henrik... Og kondolerer så mye med Aileen...

Hvordan kommer man seg igjenom å miste et barn...?

Fikk ei jente på 4,7 kilo jeg da..og 56 cm lang.. Og her har vektøkning ikke vært noe problem.... Spiser og spiser... Må gi litt flaske ves siden av..

Uvant dette her for storesøster spiste nesten ingenting og la ikke noe særlig på seg...

Så denne nye er et matvrak,,

Skrevet

Tusen takk :-)

Uro4: Stor jente du har :-) Utrolig hvor forskjellig søsken kan være ! :-)

En ting jeg har lært etter fire svangerskap og fødsler er at ingen kan sammenlignes... Ikke engang med seg selv! (hvertfall ikke jeg;-)

(en kommer seg ikke igjennom det, en lærer å leve med det, sakte men sikkert...en dag av gangen. Jeg ville ikke unnet den verste fienden min å miste et barn, ingen fortjener en slik sorg...)

Skrevet

*dunker seg selv i hodet med noe hardt*

HJELPES så fort tiden går!!!!!!!!!!!!!! har du fått en baby igjen allerede!! Husker du fortalte om aileen.. og husker du fortalte at du var gravid igjen!! DA ser man hvor fort tiden går!!

GRATULERER SÅ MYE!!! ;)

Skrevet

Hipp hipp hurra for lille gutten og gratulerer så mye med vel overstått=) Velkommen inn hit!

Skrevet

Tusen takk

Ja, tia flyr! Absolutt ingen tvil om det:-)

(selv om jeg egentlig ikke syns dette året har gått spesielt fort.... hvertfall ikke når vi var midt i det.. Kanskje nå når jeg ser tilbake... . :-P )

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten din!! Husker at vi to hadde termin samme dag, 23 august.. Og nå ser jeg at du fikk gutten din 11 aug akkurat som meg =) Var litt morsomt.. Kos deg masse med gutten din =)

Skrevet

Å herlighet så fort tiden har gått! Husker deg fra bim i fjor.

Gratulerer så masse med lille Henrik, og velkommen inn hit:)

Skrevet

gratulerer og velkommen hit!!!!

trist å lese om aileen.........RIP

varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...