Topp 10. Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hei, er i uke 11 nå. Formen er litt både og, hodepine, sliten og kvalm ved anstrengelser Men jeg føler ikke magen vokser, men skal ikke si jeg har flat mage fra før. Men trodde den ville vokst litt, dette er tredje svangerskap. Er bekymret for at ting har gått galt. Men skal heldigvis på ultralyd neste uke. Men klarer ikke å glede meg helt, redd for at det skal være tomt der inne. Er det flere som har lite mage?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg tror det er ganske normalt. De som sier de har fått mage tidlig har mest sannsynligvis vært oppblåst og forstoppet... Veldig mange tror det er gravidmage fordi det ser sånn ut, men mange opplever også at denne på en måte forsvinner igjen.. Magen min begynte å komme i uke 12 og nå i uke 14 (er på besøk fra 2.tri) så har magen min plutselig begynt å vokse ganske fort. Nå sitter jeg bare å håper på bevegelse snart! Jeg tror nok du bare kan slappe av en uke eller to til. Jeg er sikker på at du kommer til å se en liten krabat der inne som koser seg på UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå