Gjest rut Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 er det noen her som har vært gravide selv om de testet negativt på IKM og dagen etter (med CB)? TR lar vente på seg og har mange merkelige følelser i kroppen jeg aldri har kjent før..
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 jeg kan ikke stole på noen graviditets tester=( har tatt blodpröver når jeg har värt i tvil på testene... å mine graviditeter har slått ut på tester alt for seint...(uke 10-12). legene mine sier at jeg produserer helt enkelt for lite av stoffet som gjör at det slår ut på testene... har du värt gravid för? krysser fingrer for at du er gravid=)
*shehasmyheart* Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Hei:) Jeg har ikke opplevd det. Men ei venninne har:) Tok faktisk 2-3 uker (kan ha vært lenger faktisk, husker litt dårlig). Hun bestilite time hos legen til slutt. For hun merket jo at noe var anderledes;) Og gravid var hun:) Mange som testet positivt "seint". Så det er mulig ja:) Lykke lykke til!
Gjest rut Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Skjønner.. Nei, jeg har aldri vært gravid før, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Det jeg syns er mest påfallende er stikkninger i lysken og veldig ømme pupper. Jeg får vel bestille legetime Takk for tipset! -Noen her inne sier at leger ikke finner ut noe annet enn hjemmetestene, men det er kanskje mer hCG i blodet enn i urinen(?)
Gjest rut Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Takk skal du ha! Da blir det legetime på meg ...orker ikke denne ventingen!
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 da tror jeg de snakker om de vanlige testene som man tar med urin pröve hos legen... min lege har värt så snill mot meg at jeg har fått papir på blodpröve test (som jeg har her hjemme). så fort jeg kjenner at jeg er gravid så kan jeg dra og ta en blodpröve=) men nå bor jeg ikke i norge så det er stor forskjell på land.. men jeg har bodd der og fikk ta blodpröver for jeg har to barn fra för=) å jeg har opplevd det i norge at jeg har tatt blodpröve og fått svar på den og samme dag hatt SA=( tror dere må vente lengre på svar enn hva vi må her jeg bor... vi får svar samme dag... lykke til og hold oss oppdattert da=) klem klem
Gjest rut Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 ...okei... hm.. det er mye man må lære om graviditet! Ha ha;) Håper legen min er gem og tar en blodprøve da. Jeg fikk akkurat time førstkommende fredag, så nå må jeg bare sitte og bite negler i mellomtiden -Kan jeg bare spørre hvordan du kjenner at du er gravid? klem
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 jeg har värt kvalm,vondt i brystene og fått bekkenlösning för jeg har vist det=( pluss trött som fy.... jeg er ikke gravid nå for jeg hadde en SA i fjord (oktober) men vi pröver igjen=) har du noen symtomer? det er mye som blir skrevet her inne og alle er vi jo forskjellig .... klem
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 skjekk postkassa di på siden din.. sendt deg mail der=) klem
Gjest rut Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Trist å høre om SA symptomene mine er: Tissing (om igjen og om igjen, natt og dag! he he) Stikkninger i lysken på både høyre og venstre side- litt varierende. Plutselige smerter i sidene Veldig ømme pupper (over det hele) og knæsj rosa brystvorter som er helt harde (vet ikke om aeola er mørkere.. tror ikke det). Plutselige gråteanfall og eksploderer i sinne på samboeren.. (tilsynelatende helt uten grunn) Vondt i tennene ..Det rare er at jeg vanligvis ikke kan kjenne noe til at mensen er på vei..
love ya kidd...=) Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 jepp! jeg testet positvit først en uke etter IKM:) fikk mange negative først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå