Gå til innhold

17 uker og vondt over arret..

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Tok KS for 2 år siden.. Nå begynner jeg å få vondt over arret... Er det sånn at det kun kan revne under fødsel eller kan det skje i svangerskapet også??

Er ikke veldig nervøs for det, men siden det er vondt så...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140598594-17-uker-og-vondt-over-arret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok også ks for to år siden, og er i uke 38 nå..

Har aldri hørt om fare for å revne i ettertid, feks v graviditet.

Men jeg har kjent smerter over arret i graviditetet, spesielt nå mot slutten, og ved kynnere. Jordmor sa tidlig at det kunne være arrvev som slet med å holde tritt med vekst.. Mer forklaring ennn det har jeg ikke å komme med, men ville bare si at det er en til som har kjent arret underveis.

Lukkke til!

det var for 14 dager siden jeg tok mitt 3 ks. i denne siste svangerskapeet hadde jeg akkurat smerter i arret,jordmoren og gynekologen min mente at det har ingeting med arret siden det var 4 år siden 2 ks . det som gjorde at jeg fikk så vondt var livmorsbåndene som strekket seg i dette svangerskapet og at det var ikke noe uvanlig så tror ikke du skal beskymre deg for noe som helst.

Nei, det er ikke livmorbåndene som gjør vondt.. Ikke samme vondtene i det hele tatt... men jeg vet at det ikke er farlig under svangerskapet.. er når riene kommer jeg er redd d kommer itl å revne... uten at jeg egentlig trooor d skjer..vi blir jo passet på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...