Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 E jo ikkje heeeeilt sikker på nøyaktig når el var, men fikk masse elslim dag 18 og 19.... så d.v.s. eg testa pos. med billigstrimmel på dag 33, men neg på dag 34 med digital... Kaaaan det ha vært det blei for tidlig for den digitale?? Alle lovpriser den digitale, og joda. Hehe. Den har jo hatt rett tidligere Men...det e jo ikkje alle som teste pos dagen før ikm? Eller? Nei..eg får få lurt meg te ein test i dag..kanskje...ettehvert..må bare komme oss opp og ut å rekke alt før eg ska på jobb. Hehe..full fres! Vet ikkje heilt ka eg vil tro på om dagene. Hehe. Tror ikkje eg e gravid da, men....en lever jo alltid i håpet. ....tanker fra ei forvirra vegglus...
Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 jeg ville tatt en test til jeg:) lykke til:)
Carasnella Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Ta en test! Jeg fikk IKKE GRAVID med CB digital på søndag, men fikk et litt svakt, men tydelig blått kryss på vanlig CB i dag, etter et par minutter:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 kor mange dpo var du då? når du testa neg med digitale???
Carasnella Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 da var jeg vel 12 dpo, to dager før ikm som var 14 dpo. Den vanlige CB testen jeg tok i dag ble ikke super sterk, men kom et tydelig blått kryss opp i løpet av et par minutter:) Tok en ACO test også, og den ble i grunn ikke positiv før etter 45 minutter og der kan man lese av svaret en hel halvtime, så hadde jo virkelig trodd at den skulle klare å trylle frem en strek da, når jeg har fått så mange med svake streker rett etter at de 5 minuttene har gått på de billigtestene. Men hadde heldigvis tisset i en kopp på morgenen i dag, så hadde litt morgenurin stående da vettu;) Så da jeg prøve CB Pluss en time etterpå så kom det fantastiske krysset opp nesten med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå