DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hei! Meg og min samboer har prøvd å få barn i snart 2 år nå, og vi skal til gynekologen i oktober, som skal sende inn søknad til ass.bef vi skal nok ha ICSI siden jeg har pcos, og han har lite celler. MEEN: hva spør de om på denne forsamtalen? Er de greie, er de dømmende? Jeg går på rehab.penger etter å ha vært mye deprimert fordi i alle år har jeg blitt mobbet av familien. Samboer har ikke jobb, og har arbeidsledighetstrygd. Han får 12.000 utbetalt i mnd og jeg får 8 000 kr. Har lest om kriterier på Haukeland om at man må være i psykisk god form eller hva det er. At man må være samboere i 2 år eller gift, men gifte oss skal vi neste mnd, for vi har bare vært registrert samboere i 8 mnd, men bodd sammen i snart 2 år. Og det stod også at man må ha en stabil økonomi. jeg vil jo si den er stabil, fordi vi får penger hver mnd, men om det er noe som heter man må ha så og så mye, og er NØDT til å gå ijobb begge 2, det vet jo ikke jeg. Så hadde vært suuuuupert om dere andre som har vært igjennom dette, om dere husker hva dere ble spurt om:D på forhånd tusen takk! Selv er jeg bare 20 og samboern er 24, så jeg vet ikke om sjansene er SÅÅÅÅÅ store..
Phoenix1 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Hei. Dømmende e de iallefall ikke på forsamtalen. Har aldri hørt om noen som har vært utsatt for det nei. De e veldig greie ja. Da jeg var på forsamtale så ble jeg stilt spørsmål om jeg har noen sykdommer, hvilke medisiner jeg evt bruker osv. Sånne generelle helseting. Så fikk vi noen spm om sex og samliv. Hvor ofte vi har sex, hvor lenge vi har prøvd å bli gravid osv. Så fikk vi en del informasjon om evt videre forløp osv. Husker ikke alt vi snakka om, for det e en stund siden, men det e ingenting å grue seg for iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå