Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg og min man har prøvd å fått barn i 2,5 år uten å lykkes, vi ble da tilbudt assistert befruktning, hadde mitt første fosøk i mars/mai med ICSI metoden fikk ut 7 egg og tre av de ble befruktet, så jeg fikk satt inn et og to på frys, men dessverre ble det ikke noe ut av det egget, siden Porsgrunn har hatt ferie fikk jeg bedskjed om å ringe inn min mens i august til fryseforsøk. skulle ha hatt mens den 29, så går nå på overtid, min mens er som klokken, kommer da den skal komme. problemet er at mannen min har dårlige svømmere, men jeg er helt fin, men spørsmålet mitt er det at jeg tok en test på søndag, den var svak possitiv, jeg måtte få mannen min til å kjekke om det stemte, og han så tydelig den svake streken, men så skulle jeg ta en test dagen etterpå, og den var negativ hva betyr dette, er jeg gravid og kanskje produserer forlite HCG hormon?håpet er jo at vi har klart det. vil bare finne ut av dette, så jeg evt kan få mens å ringe inn så jeg får startet på fryseforsøket uff... dette ble et litt langt innlegg.

ønsker dere masse lykke til jenter, hvis det ikke har smelt i boksen nå så ses vi her inne om litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei katta23

Håper selvsagt at du er gravid, men jeg opplevde det samme som deg for noen måneder siden. Hadde svake positive tester i to dager, så negativt på den tredje dagen og etter noen dager kom mensen. Dette er det de kaller en kjemisk graviditet, hvor det har vært en befruktet egg somk har streifet borti livmora men som ikke har greid å feste seg.

MEN vil bare ha sagt at det godt kan være at at det er så tidlig at det ikke slår ut på en test enda, men at den første du tok var litt mere sensitiv enn den andre du tok. Regner med at du tester igjen snart :-)

Lykke til :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...