OleMari Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Kjøpte Navigare regntøy til barnehagejentene. Kjempefine, rosa med diamanter på og greier... Litt tjukkere en feks. lindex og HM sine, så jeg tenkte de sikkert var slitesterke og. Men passformen er elendig, hvertfall til ho på 2,5.(burde vel prøvd de før jeg kjøpte---) Alt for lange seler. OG de lekker i sømmene når det er skikkelig vått ute! eller har jeg bare vært uheldig med mine? Hvilke regntøy har dere, og er dere fornøyd? Advarsel ønskes på bomkjøp!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 bamseserien til lindex var best i test i år. Jeg kjøpte det i fjord til sønnen min som da var 1 år. Kjempebra regntøy. Veldig slitesterkt. Ser nesten like fint ut selv om det har vært brukt MASSE. I år så fikk han reflex regntøy av farmoren sin, har ikke brukt det å masse ennda, men det ser bra ut og han har ennda ikke blitt våt;) Ellers så kjøpte min søster tom og trine regntøy fra sparkjøp, billig og veldig bra. Det er også litt tjukkt og kan minne om reflex sitt. Hun er snart 3 og har ennda ikke blitt våt, god beveglighet har hun også i det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå