Gå til innhold

Gravid og ny her....

Avenida

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 41 (blir 42 i oktober) og nettopp blitt gravid med nr. 3. Har to jenter fra før på henholdsvis 12 og 11. Så dette blir en attpåklatt. :-)

Min lille spire i magen blir min samboers første barn. Han er 46 og gleder seg veldig. 20 røde roser lå på sengen igår da vi skulle legge oss - gjett om jeg ble rørt! Han er en utrolig øm og kjærlig mann som tar seg veldig godt av mine 2 døtre. Han har alltid ønsket seg barn, men det har aldri blitt - før nå. Vi ble gravide på den naturlige måten. Har ikke prøvet mer enn 3 mnd - og da jeg tok testen på lørdag kveld og den viste et meget sterkt +, var nok pulsen min på 300+++ !!

Har bestilt tid hos lege neste uke for samtale og avtale duoteste og UL.

Har ennå ikke fortalt noen om dette - vi klarer liksom ikke helt å slippe gleden løs over dette lille vidundret riktig ennå. Vi vil først passere den "magiske" 12 ukers grensa først...

Blir litt rart å starte på nytt igjen - men vi gleder oss stort :-)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye..det blir garantert kjempekoseligt for hele familien..

Jeg og min mann har hvert vårt barn fra tidligere forhold, vi fikk 1 sammen for 3 år siden, å det har vært positivt og utrolig koseligt på alle måter, det har virkelig gjort at alle i familien har kommet nærmere hverandre og vi føler oss mere som en familie alle sammen..så kos at vi prøver på 1 til..:))))

Masse lykke til..:))))

Hei igjen!

Takk for svar og gratulasjoner! Jeg er enig med deg at et felles barn som vi nå får og som er etterlengtet, vil knytte oss ennå mere sammen :-) Alle forutsetningene er til stede, og for oss er det den mest naturlige ting i verden å få dette barnet.

Og så bra at dere vil ha en liten til!! Lykke til med det og håper at det blir en liten spire snart :-))

Annonse

Hei og takk :-))

Synes det er trivelig å være i godt selskap. Er jo litt spent på hvordan omgivelsene tar dette, men i grunnen så bryr vi oss ikke om det. Vi har noe flott å se frem til :-)

Blir spesielt med en liten attpåklatt - og jeg er sikker på at storesøstrene til denne lille vil synes det er stas å få en liten bror eller søster. Vi har ikke fortalt dem det riktig ennå, er jo noe med denne "magiske" 12 ukers grensa. Men den nærmer seg :-)))

Lykke til dere også :-)

PS! Vi modne mammaer kan vi også ;-)

Gratulerer med en liten spire i magen, og velkommen hit! Her er det godt å være :-) Og,spesielt synes jeg dette forumet er viktig i tiden før det blir offisielt. Er jo så mange tanker som går gjennom hodet, og som det kan være greit å få luftet med andre i samme situasjon, og det er jo litt vanskelig før det er offisielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...