Tittan3 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Nå har det seg sånn at jeg er to dager over ikm. Har kun fått negative tester forløpig og holder på å bli sprø. Iallefall når jeg leser om flere som gikk to uker over osv før de fikk et "klart" svar enten den ene eller andre veien... Vil så inderlig være gravid!!! Har ømme bryster, murringer, halsbrann...men kan jo hende at det bare er kroppen min som lurer meg siden jeg ønsker det så sterkt...Tør liksom ikke å håpe heller, er så redd for å bli skuffet igjen... Har prøvd i 2,5 år nå, men har ikke vært på noen utredning enda siden jeg har blitt gravid to ganger på den tiden. Den ene gangen endte det i en SA i uke 7 (nov 08), den andre i en MA i uke 10 (mars 09). Den siste gangen tok det 4 mnd før EL kom tilbake. Så nå er jeg så utrolig utålmodig...Vil så gjerne ha et svar NÅ!!! Regner med at det er MANGE av oss!
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 hei på deg=) det er töft og vente på denna tanta skal komme eller bli borte i 9 mnd... jeg begynner selv oxo å bli ganske sprö i hodet... hvorfor er det noen som skal liksom bli gravide på en gang og andre må slite seg mellom SA osv osv... jeg skal ha ikm den 10... å sitter her og er ganske utolmodig kjenner jeg.. har värt mellom en SA i oktober 08 (12 uker) når vi mistet... du kan jo dra til legen og ta blodprove da =) har testene dine slått ut tidlig når du har värt gravid de andre gangene? ha en fortsatt fin dag =) så krysser jeg fingrene for deg at du er gravid=) klemklem
Tittan3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Hei! Mener å huske at testene slo ut positivt en dag før ikm... Har tenkt på det med blodprøve, men tingen er at jeg bor på et "mindre urbant sted" for å si det mildt (hehe) så de må sende blodprøvene til en annen by. Tar 4 dager før du får svar... Innen den tid så håper jeg at jeg har fått svar på egen hånd om du skjønner. Uff ja det er ikke lett. Kjenner det blir stadig vanskeligere å glede seg over venninner som kommer med sin gode nyhet - og det KRYR av dem for øyeblikket! Du unner dem det selvfølgelig, men samtidig virker ting så urettferdig liksom. Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet, selv om det ikke er så lett... Takk for støtten-skal krysse fingrene for deg også!:-)
(",)snartimål (";) Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 ja du er inne på noe der med å ikke klare å glede seg over andres lykke... vi fikk beskjed om at gubbens fetter ventet barn to uker etter at vi mistet og jeg klarte ikke glede meg eller treffe dem för langt etter nytt år.. de fikk en liten en i juni nå i år og vi skulle jo hatt i mars... men man vil liksom ikke si det ut heller til alle og en hver at man har mistet... uff håper du er gravid og jeg krysser alt jeg har for at du er det nå snuppa=) tror jeg har blitt tom for tålmodighet jeg=( hold meg oppdattert da så jeg får vite hva som skjer da=) takk for stötten tilbake=))
Tittan3 Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2009 Mensen kom i dag tidlig...:-( Kjenner jeg blir litt oppgitt...
(",)snartimål (";) Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 uff da lille venn=) da er det bare til og bite tennene sammen og håpe på at neste gang holder tanta seg borte i 9 mnd.... kjenner meg godt i gjen i de der nedturene du... men håper gull egget sitter neste månde.. selv om det er tungt nå så får vi noen ganger tenke at det er en mening med dette...(det pleier min mann og si til meg) det har värt noen tunge stunder for han oxo i den tiden som vi har prövd... å det er jo noe vi damer er flinke til og glemme at ... de også tenker og föler....å tenker.... men jeg håper dere får klaff med gullegget neste periode=) stor tröste tröste klem til deg =)
Tittan3 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2009 Har kommet meg over den største skuffelsen nå-må bare se fremover og tenke positivt...! Det er som er så irriterende at jeg denne gangen er så veldig svimmel og tappet for energi...bruker ikke å være det til vanlig, synes det er unødvendig å vokse på seg slike unyttige mensenplager...hehe... Spørs om jeg skal ta meg en time hos akupunktør igjen. Var det som hjalp meg å få tilbake EL etter sist MA, så skader jo ikke å prøve:-) Du får ha masse lykke til! Klem tilbake:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå