Gå til innhold

Noen her som har brukt Primolut/Pergotime ?

-68mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før jeg ble gravid med mitt 1. barn (hun er 15 nå da..) hadde jeg ikke mensen på nesten 9 mnd etter p-pille slutt. Så da skulle jeg ta 2 kurer med primolut med 4 ukers mellomrom for å få fart i ting, d ble med den ene kuren.. hehe.. oppdaget jeg var gravid rett før kur nr.2.

Når jeg skulle ha mitt 2.barn (hun er 11), tok jeg oxo primolut for å få mensen, og ble gravid rett etter den mensen oxo :))

Da jeg ville ha nr.3 (han er 6), så fikk jeg mensen av meg selv (har hatt hormonspiral etter alle fødsler), men ble ikke gravid. Fikk da pergo for første gang, og ble gravid på første pausesyklus :))

Nå prøver vi på nr. 4, har gått på flere doble pergo-kurer. Hadde en MA ifjor sommer, og en MA for 2 uker siden...

Ifjor ble jeg gravid på 3. pergo-kur (tror jeg d var).

Har vel gått på 3-4 kurer etter jeg mistet ifjor. Tok pergo sist i april, men ikke i mai og ikke i juni, ble gravid i begynnelsen av juli, men mistet i august. :((( Føles litt svart !!

Så nå venter jeg på å klare d igjen, eller, d går nok ikke SÅ fort da.. Har pergo liggende klar, samt albyl-e.

Skal til gyn. 16.sept., håper på progesteronstøtte el.l.

Står oxo på venteliste hos endokrinolog (hormonspesialist), her skal ingenting gå uoppdaget hen... hehehe..

Har liksom ikke all verdens tid til prøving og feiling... Så nå skal d gå bra !! Gleder meg VELDIG til baby !! :)))

Ble litt langt dette..... Lykke til til alle !!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...