Gå til innhold

Hei...Noen fler her inne som er over 30 og hvor er dere fra.,,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3 24 mai hvis alt går bra har jenter på 4 år fra før.

Skrevet

heisann. fyller 35 i år og venter nr 3 i begynnelsen av mai viss alt går bra denne gangen. bor like utenfor bergen:)

Skrevet

Hei alle sammen! Blir 35 i novemember og venter første barn i midten av mai. Bor sentralt i Oslo. Spennende...

Skrevet

Jeg blir 38 i okt , venter nr 2 rundt 22 - 25 mai... Har en gutt på snart 18 fra før... Veldig spent å håper alt går bra!!!!

kommer fra Fredrikstad.

Skrevet

Er 30 år og venter nr 3 ca 25 mai.

Bor i Mosjøen, Nordland.

Skrevet

Er 36 år og fra vestlandet. Venter nr 4 i slutten av mai om alt går bra. Mine andre barn er 3år, 4,5 år og snart 6 år

Skrevet

Er 30 år, bor på Kongsberg. Venter nr 2 i begynnelsen(?) av mai. (Usikker på termin). Vi har en sønn på 13 måneder.

Skrevet

Jeg er 32 år og bor i Kristiansund, noen flere herfra?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 35, og fyller 36 i løpet av graviditeten. Venter mitt første barn.

Bor i Molde, men har bodd i Oslo mesteparten av livet, og planlegger å flytte til Akershus/Lillestrøm-området etter at jeg ha døpt barnet.

Skrevet

37 åring fra Stavanger/Sandnes. Ingen barn fra før.

Skrevet

Hei. Er 30 år og venter nr to i mai. Bosatt i Bergen.

Skrevet

Hei:o)

31 år og finnmarking. Venter nr tre.

Skrevet

Jeg er 32 og kommer fra Akerhus. Dette er mitt 1. barn.

Skrevet

31 år, bor i Trondheim. Om alt går bra blir dette nummer 2.

Skrevet

Hei!

Blir 40 rundt termin, så jeg tror faktisk jeg er den eldste her inne :-(. Men man er ikke eldre en det man føler seg. Dette blir barn nr 4.... gleder forsiktig. Mistet en i uke 12 før i sommer, så jeg er litt engstlig denne gangen. Var på ul i går faktisk og det så bra ut så langt.....

Elin

Skrevet

Hei. Er 32 år og ventar nr tre. Syns og det er nok.. Vestlandet her og ja..

Skrevet

Hei !

Jeg blir 34 i november og venter mitt første barn. Er fra vestlandet med bosatt på Lunner. Andre som bor i samme området kansje??

Skrevet

37 år fra Tromsø. Venter nr 4 20.mai. Har jente 18, jente 16 og gutt 6 fra før

Skrevet

Hei :)

36 fra Moss (37 hvis barne lar vente på seg), venter nr. 3 ca 22mai.

Skrevet

Hei, jeg er 34 og venter barn nr 2. Fikk en gutt i mai 2008 og synes det var en perfekt måned å få barn i, så her er vi i gang igjen :)

Skrevet

Jeg er 34 år og bor i Oslo. Venter 2de barn i slutten av mai. Da har jeg fylt 35 :-)

Skrevet

Er fra Skedsmo, venter vårt andre barn 26 mai, har ei lita jente på 1 år og 8 mnd fra før så de blir nokså tette. Er 30 år, men runder 31 år en god stund før termin :-)

Skrevet

Jeg er 32 år og er fra Kristiansund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...