Denisel Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hjeeeelp!! mister jeg det nå`??? Det kommer bare litt.. så vidt det er noe på papiret..men det er noe der..lysebrun utflod liksom,. har hatt mensen liknende smerter i det siste,men ikke noe store greiene. Er dette normalt??
<3A&A<3 Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Det kan være såkaldt festeblødning,jeg hadde det med nummer 2 ,det kom helt i starten. Var ganske nervøs,ringte legevakta og de sa at det kunne være starten på en abort,eller festeblødning... På meg gikk alt bra ,så det er jo mest sannsynlig festeblødning,siden det ikke er klart blod:) Går sikkert bra:)
Denisel Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2009 Fjooo:) takk for svar.. har hørt at festeblødning er mer blodliknende..? Eller er det feil? har abortert en gang før og da var det mer rødt som kom husker jeg..! ååhh håper på det beste!!
Molait Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 veldig vanlig å ha brun utflod. Sier ikke at du er helt safe, men mest sans:) Liten regel er at brunt blod err som regel ok mens friskt blod er obs. Går nok bra.
Denisel Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2009 Takk for beroligende svar! Er så ålereit å ha sånne søte snille behjelpelige mennesker her inne:)
Carasnella Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Jeg hadde store "menssmerter" fra den dagen jeg ventet mensen og fremover i en ukes tid med førstemann. Hadde også brunlig utflod hver dag frem til uke 9. Likevel ble det skjønn jente som snart er 3 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå