Gå til innhold

Vogn med plass til voksipose og søskenbrett. Hvilken?

Anbefalte innlegg

Fra før har vi en quinny speedi og en carena freeride, men føler ikke at de passer så godt til nyfødt. Speedi vogna er ikke stødig nok til stelleveske, og carenavogna rister nok litt mye. Hadde tidligere en brio kombi som var god å trille, men etter å ha hatt den inne til reparasjon tre ganger, så fikk vi pengene igjen. Lurer nå litt på simo kombi eller duo. Men, er det plass til voksipose i den? (Har termin i slutten av januar) Noen som har andre forslag til en stødig og god vogn? Helst ikke for dyr.

Fortsetter under...

Simo kombi har plass til både voksipose og søskenbrett. Det er et traust og godt valg. Men den er ikke av de stødigste vognene i verden (selv om mange tror denne typen vogner skal være så stødige og stabile). Min holdt på å velte sidelengs. Den stødigste og mest stabile vogna jeg har vært borti var en Phil&Teds sport. Den har plass til voksi, men den har jo ikke mulighet for hardbag.

Hvis du liker klassiske firhjulinger kan kanskje Emmaljunga være et alternativ, de er gjerne dyre, men du kan kanskje få tak i en pent brukt til OK pris.

Basson vognene er gode både vinter og sommer. Stødig vogn med god plass i baggdelen til pose og unge, og bra sportsdel. Den får du også kjøpt med søskenbrett. Ikke er den så dyr heller, fikk pris på mellom 5000-6000tusen med litt ulikt utstyr til.

Liker veldig godt mine Simo vogner, både kombi og duo. (Har ei eldre kombivogn, til bruk hos besteforeldre og barnehage) Duo-vognbagen er det størst plass i og jeg skal selv bruke voksi til mini som kommer i oktober. God plass og god trillekomfort. At den tipper lett er jeg ikke helt enig i, aldri opplevd det med mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...