flise78 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Her er det noe som ikke stemmer. Fikk EL noe tidligere en vanlig, på dag 13 ( vanligvis på dag 16-17 ). EL billigstrimmeltestene slo ikke ut sikkelig, men jeg kjente antydning til eggløsning samt blodspor i utflod, noe jeg sjelden har. Tenkte med meg selv, nå er jeg virkelig fruktbar og køyet så og si de neste dagene. I dag vel og merke tok jeg en EL test bare for morro skyld, den viser to like streker på billilgstrimmel. Har ikke typiske el smerter, bare stikking i bryster og litt øm i nederst i magen.....jeg skjønner ikke bæret. Hva er eggløsning her? Tidligere eller nå?? Er det nå så er slaget tapt, mannen er halvsjuk og vi har hekket såpass at vi trenger en liten pause:-) he he Kan nevne at det er utrolig vanskelig for meg å få to like streker på billigstrimmel, ikke hatt det på mange mnd. Jeg river meg fremdeles i håret.....
Junibølle Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hm..det er jo vanskelig å si da, men det kaaaan jo høres ut som om du har eggløsning nå. Man kan ha vondt i magen et par dager før eggløsning fordi kroppen gjør seg klar til å slippe egget. Noen har vondt etterpå når ting trekker seg sammen igjen. Dette er individuelt. Men uansett er det ikke sikkert løpet er kjørt. Svømmerne lever jo flere døgn, og dere kan jo hoppe til køys når dere har fått hvilt dere litt, for egget lever jo også en liten stund etter at det har blitt sluppet:)
flise78 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2009 Takk for svar håpefull!! Jeg har ingen symptomer og føler løpet er kjørt, skal ta en test på onsdag for sikkerhets skyld, men ingen antydning til murring eller noe spesielt ømme bryster. Trodde noe var på gang før helgen, men gjett hva?? En kraftig urinveisinfeksjon som herjer.....fra stort håp til liten tro, men jeg trekker litt på smilebåndet og tenker at her må en bare jobbe for det en har lyst på; en baby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå