Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg har kjøpt meg en flaske Solvipect, tenker det skader vel ikke prøve om dette kan ha noe innvirkning på prøvinga. Men jeg lurer på hvor ofte man bør ta det når det er ene og alene for å prøve å bli gravide? Kan liksom ikke lese på etiketten... Noen erfaringer/tips?
Skoobidoo Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg har også fundert på dette her! Er ganske skeptisk til å "helle nedpå" liksom.. Så jeg henger meg på spørsmålet ditt? :-)
Carina har to små gull Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg tok 10 ml morgen og kveld. prøvde det forrige pp, men hjalp ikke. Nå er jeg i EL uka og har fått influensa og hoste så nå blir det flere gang for dag. Hørt flere som er blitt gravid på denne så er jo bare å prøve... Lykke til
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Jeg og har prøvd meg litt på solvipect, men så las jeg ett eller annet om at det kan være skadelig for foster, så nå tror jeg at jeg holder meg unna hele solvipecten... Vet jo at både jeg og han kan lage barn i og med at vi har ei fra før, og jeg har abortert en gang (hans barn det og), så denne gangen gjør vi det på normal måte:-)
ღ askepott ღ Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 må bare rydde en misforståelse - det er ikke skadelig for foster... Men det er en teori på at ikke friske sædceller kommer opp (som egentlig ikke hadde klart reisen på egenhånd), og kan befrukte egget, og igjen føre til misdannelser på fosteret. Var ei her inne som fortalte det, men på den andre siden hadde de funnet ut at mannen hadde mange skadede celler... Sååå - det å bli gravid er et sjansespill uansett... lykke til med alt alle jenter, og kos dere med sex hihi
♥Axinija♥ Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 ...føler jeg må "bryte inn" et lite øyeblikk! Har også hørt om noen som påstår at de ble gravide ved bruk av Solvipect, men som har mistet i SA/MA... Teorien til noen av disse er at de gav "feile" sædceller en gratis-tur opp til egget... Mitt spørsmål da er; gjør man ikke eventuelt det samme med spesiallaget glidekrem, føttene opp og den berømte puta under rumpa?? Ettersom Solvipect fører til en smule mer slim nedentil (da det er en slimløselig hostesaft), hva gjør den så mye værre enn at jeg f.eks får orgasme (og altså produserer en god del lett-svømmelig slim) før gubben gjør sitt?
Gjest Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Litt forskjellige svar her, men jeg tror vi prøver på det... Hvor mye skal man ta og når? er ca en uke til jeg har el, skal jeg begynne nå eller?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Ta det som står på pakningsvedlegget for normalt bruk! jeg ble gravid når jeg brukte bl.a dette etter å ha prøvd en stund med min første..også med andremann og da ble jeg gravid med en gang. dette er fordi det er slimløsende..svømmerne kommer lettere opp:) lykke til husk folsyre da jenter. det hjalp meg også faktisk:)
Solsol Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hei. Hiver meg på her jeg. Har også faktisk lest mye om dette, så var for noen dager siden å kjøpte meg en stor flaske...trengte sikkert bare en liten flaske, men pytt pytt. Venter el jeg også om ca en ukes tid...kanskje jeg skal begynne i morgen tidlig will see Lykke til alle jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå