Gå til innhold

Hadde legetime i dag, og ska til akupunktur i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha testet etter EL et par pp nå, har jeg funnet ut at jeg får EL for sent i syklusen. Er bare litt over en uke mellom EL og TR, så jeg har med andre ord lutealfasefeil. Har EL i dag og venter TR om 7 dager. I dag hadde jeg legetime, og legen min henviser meg videre til gynekolog for å starte opp med pergo. Men dette må jeg jo starte med først ved neste syklus.

Jeg ble egentlig litt skuffet, for jeg hadde håpet at det var noe legen kunne gjøre eller gi meg nå, slik at TR blir holdt litt tilbake og ett eventuelt befruktet egg får tid til å feste seg. Men det var det jo ikke. Kom på at jeg har lest her inne at noen har forsøkt akupunktur, så jeg ringte til en og forklarte situasjonen min. "Jammen DET fikser vi", var svarte jeg fikk. Så jeg fikk time allerede i morgen... Har aldri vært til akupunktur før, så jeg er kjempespent! Det hadde vært FANTASTISK om det faktisk hadde fungert! Er jo ikke sikkert jeg blir gravid denne runden likevel, men det er jo lov å drømme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også til akupuntur i morgen, håper det kan hjelpe til å få meg litt mer i "vater" om du forstår hva jeg mener:)))

Hvordan gikk det for deg i dag, hvordan synes du det var????

Skrevet

Skal til akuen på torsdag:)

Er litt spent om det ikke blir for sent i syklus, siden fertilityfriends magefølelse sier at TR forventes på dagen etter aku behandlingen..

Skrevet

Jeg ble helt imponert over akupunktøren i dag. Ut i fra ting jeg fortalte om meg kunne hun sette alt i sammenheng, og kunne anta veldig mange riktige ting om meg. Hun påstod at alt jeg hadde opplevd kroppsmessig (alt fra mye pencilin som barn etc.) er med å påvirker balansen i organene. Hun mente hun kunne fikse opp i det meste. Hun frarådet meg å starte med pergo, og mente at kroppen i det lange løp ville bare straffes enda mer av mer medisin og hormoner. Vet andre som er blitt syke etter å ha tatt hormoner, så jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk...

Det var litt ekkelt. Ikke vondt, men veldig spesielt. Hun sa jeg kom til å merke med en gang at jeg ikke får vondt under TR og El lenger, og at syklusene mine vil komme i orden. Men siden jeg nå allerede er ferdig med EL, regner jeg dessverre med at jeg må vente til neste pp for å sjekke om dette hjelper. Skal tilbake på mandag:) Hvis dette funker er det jo helt fantastisk. Vil i såfall anbefale det veldig sterkt til alle, men det får vi vel bare å vente å se på da....

Skrevet

Hei! Dette høres lovende ut : ) Håper det virker for deg snart!

Leste om en her inne som ble gravid første måneden etter å ha prøvd akupunktur. Kan jeg spørre deg hvor du går? Jeg vurderer å prøve dette selv i løpet av høsten hvis det ikke går av seg selv snart (selv om jeg ikke har så mye kluss med sylusen).

Skrevet

Bor i Trondheim jeg da, så jeg går på et senter nederst i Fjordgata. Er du i samme by?

Jeg har også lest om mange som sier akupunktur har hjulpet dem med å bli gravide. Har ikke noe forhåpning om at det skal hjelpe på denne pp siden den snart er over, men håper jeg merker en mer stabil pp i neste runde. Jeg er helt avhengig av å få EL litt tidligere. Blir veldig spennende å følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...