Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har opplevd det samme og evt. hvor lang tid gikk det før du ble gravid igjen?

Skrevet

Har ikke opplevet dette, men vil bare sende deg en trøsteklem og håper du snart sitter der med en ny spire i maven:)))

Klem fra

Skrevet

Tusen takk :-) Akkurat ferdig med 2. Pergo nå, blir spennende å se. Håper den sitter og blir der denne gangen.

Skrevet

Hei:) Jeg har erfart akkurat det samme.Jeg ble gravid etter første dobbel pergo-runde..Var så lykkelig:D Men fant ut etter en ul med bankende hjerte at det hadde sluttet å slå og måtte "sette det i gang" .Var i uke åtte da. Dette var i mars/april.Har gått på to kurer til etter det men ingenting har skjedd.Er kjempe lei meg og deppet.Trodde vi hadde en løsning nå.

Håper du bli gravid snart og at spiren sitter:)

Skrevet

hei, jeg hadde en sa i uke 21 den 8 juni i år.. jeg skal begynne på pergotime i dag, 3 mens dag.. men jeg skal insemineres, så her blir det både pergotime pluss menopur.. vi lykkes på første sist, så håper vi gjør dte igjen.. krysser tærne for 2010 barn.. så store bror kan få søsken..

hvem uke hadde du sa i?

Skrevet

Jeg mistet i uke 7.. En trist opplevelse. Hadde en forferdelig samtale med ei på gyn. på sykehuset, som ikke gjorde saken noe bedre...Der var det null forståelse!!

Ferdig med 2. runde med pergo og venter nå i spenning :-) Håper spiren sitter :-)

Krysser fingre og tær for søte små 2010 babyer :-)

Skrevet

Så spennende J73!! Jeg er selv på 2. runde med Pergo og venter selv ikm til fredag. Hadde en ma i 12. uke i februar. Holdt på å slå til legen jeg kom inn på sykehuset før utskrapingen. Jeg begynte å gråte da jeg skulle presentere meg. Da lente dusten seg tilbake i stolen sin, tok armene i kors og sa til meg med et spørrende tryne: "Du vet dette er helt vanlig???" For en dust. Sa bare at" det er greit nok... Men det hjelper meg ingenting nå..." Kunne slått til han... Men tenkte for meg selv at han skulle jeg si minst mulig til.

Du tester vel straks du da?? Oioi.. Krysser fingre for deg også.. og dere andre. Kom dere inn på "Pergo start- tråden"!!! Det er en veldig fin tråd for oss. Følger med der hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...