K ♥ tærten Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Er på syklus dag 21 i dag og fortsatt ingen el De siste 2 syklusene mine har vært på 35 dager og jeg har da hatt el på dag 21. Denne måneden har jeg gått til akupunktur for å korte ned syklusene.. også blir den lengre?!? Er bare i 3pp, men merker jeg mister litt piffen når syklusen min tuller sånn. Felt noen tårer i dag for en negativ el.test - igjen. Patetisk, men blir fryktelig lenge mellom hver gang man kan prøve
♥Axinija♥ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Skjønner frustrasjonen din så altfor godt, du kan trøste deg med at du ikke er alene med å felle noen tårer over negativ EL-test! Ønsker deg lykke til, håper vi begge tester positivt for EL i morgen.... God klem
K ♥ tærten Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Tusen takk Godt med noen som forstår fortvilelsen over totalt tilfeldige sykluser. Sliter en del med migrene og har tidligere sett en liten sammenheng mellom mange migrenetabletter i uke 1-3 av syklusen og når el. kommer, men denne måneden har jeg ikke tatt en eneste en! Jaja.. vi får stå opp med nytt pågangsmot i morgen og håpe på en positiv el.test da. Takk for en trøstene klem og sender en tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå