mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 lillegullet mitt er 3 uker idag.. jeg ammer..hun har hatt hvitt belegg på tungen en stund.. jeg tenkte d var pga melken.. mn var noen som sa d kunne være sopp?? hjeeelp tenke jeg da??.. hvordan vet jeg om d er sopp?? Noen som kan svare??
frk.ise Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hvit litt tykt belegg er trøske(en soppart) kan behandles enkelt med naturell yoghurt,,litt på fingeren eller på en t-sje og smør på tunga og rudt i munnhulen......Men det kanvære bra å snakke med helsesøster på tlf først..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Dette har jo mini her også. Har bare tenkt at dette er pga melken fordi han har det jo ikke hele tiden.
Stoltest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Snuppa mi har det på leppene, laget en tråd om det og fikk også råd om naturell yoghurt, men hvor ofte skal det smøres på? Snakket med hs også, men glemte selvfølgelig å spørre om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå