Linchen Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan holder dere sprøyte"innholdet" kaldt? De skal jo oppbevares i kjøleskap...
Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det holder vel å oppbevare dem kaldt før du tar dem i bruk? De skal vel ikke være kald når en setter dem?
Linchen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg må ta med meg kapsler for flere dager - skal sydover... Gode forslag?
gull-håp Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Er det ikke bare ovitrelle som skal oppbevares i kjøleskap?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Du kan vel bruke et par fryseelementer i en liten, myk kjølebag eller isolert pose som du sender i baggasjen...Selve sprøytene bør pakkes inn i aviser eller noe - de skal jo ikke fryse heller Håper du har kjøleskap/minibar når du kommer fram God tur!!!
Linchen Skrevet 31. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2009 Det var noe sånt jeg tenkte på selv også, det med kjølebag og elementer, mener jeg. Får satse på det, da. Puregon skal oppbevares i kjøleskapet.
Cæm79 Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Sprøytene holder i romtempratur i 30 dager. Max 25 grader. De ligger i kjøleskap når du kjøper de, men hvis du ikke har mulighet til å legge de i kjøleskap innen en time fra de er kjøpt, skal de oppbevares romtemperert. Du bruker vel opp de innen 30 dager???! Dette fikk jeg beskjed om på apoteket. Og sprøytene tar du selvfølgelig med deg i håndbagasjen. Sørg for at du har med deg attest fra sykehuset. Vi har vært i Thailand, og det gikk supert! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå