Gå til innhold

noen av dere jenter som kan hjelpe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

som de noen veit så mista jeg for 2 uker siden, uke 9 mista i uke 11 i feb.

denne gangen gikk jeg tilbake på jobb etter 6 dager, måtte dette siden vi er så få mennsker på jobb, samtidig måte jeg gå med vikar (jobber i bhg) den første dagen, jobber bare 60%

men jeg kjenner at jeg sliter så veldig, er sliten heile tiden har bare lyst til å sove å ikke gjøre noe.har hodepinne heile tiden.

skal til psykologen min i morgo , skal få prate med han litt da men?

vi er bare to på jobb om dagen, fikk mye ansvar forrige uke hadde mye vondt i amgen etter såret ,men greia er at hu eine er sykmeldt i 2 uker nå på grunn av noe sykdom.slika t da kan ikke jeg bli sykmeldt men jeg kjenner at kroppen trenger å komme seg riktig, hva skal jeg gjøre, samvitigheten min er så stor for jobben men samtidig så er jeg jo i en måte i sorg over tapt barn(veit jeg ikke var langt på vei men mista 2 på 6 mnd, å hatt oprasjon begge gangene) er så sliten i hode, har egentlig bare lyst å grine å sove , veit det ikke hjelper men.

noen forslag på hva jeg skal gjøre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du har stor samvittighet for jobben og at du er pliktoppfyllende og strekker deg så langt, så kanskje du bør sykemelde deg en ukestid for å komme deg til hektene. Har selv mistet og har en krevende jobb og var helt avhengig av en timeout før jeg var klar for å gå igang med hverdagen igjen. Så godt at du har time hos psykolog i morgen, kanskje du kan drøfte litt der hva som er godt for deg nå? Trist at du mistet! Natta! Stor klem J

Skrevet

Tror det er lurt å lytte til kroppen. Jeg mener både du, barnehagen, og barna i barnehagen får det best dersom du tar ansvar for deg og hva du trenger. Dersom du ikke gjør det, kan det hende det vil gå ut over både jobben, barna på jobben og deg selv...?

Skrevet

jeg er 110% på jobb når jeg er der, men jeg kolapser hjemme etterpå, gir alt av meg på jobb.

det sa ped. på avd. at hu støtter meg heile veien, å vil at jeg skulle høre med psy. i morgo om hva han meiner, hu kjenner han godt veit at han er god.

takk, jeg trur jeg kommer til å ta noen dager hjemme.

var på jobb den dagen jeg mista, begynnte å blø dagen før, å dro på jobb forde at det var 1 skoledag for de 2 andre på jobb med deres barn , så jeg dro da selv om jeg blødde å hadde j.... vondt.

så jeg gir alt til jobben å stiller opp, så du har nok rett at jeg kanskje skulle ta litt hensyn til meg selv nå å la jobb være jobb for en gangs skyld.

Skrevet

liten oppsumering fra meg.

etter en lang time hos psykologen så bestemte han at jeg skulle syk. i 10 dager først så ta der der etter.

la jobb være jobb, selv om jeg veit de kommer til å slite men jeg er nødt til å tenke på meg selv, dette sa de nede på kontoret også, jeg har bevist at jeg vil jobbe men i en slik situasjon jeg er i nå så må jeg komme meg til hektende igjen.

så her sitter jeg med dårlig samvitighet for jobben, og føler meg riktig råten.

men jeg trenger å komme meg, for første gang på snart 2 år kom klumpen i halsen hos psyk. å det er noe jeg aldri gjør så jeg trur dette er riktig.

jeg er kjempe sliten , hodepinne heile tiden og glemmer ting osv.

Skrevet

Det var fint å høre at du har hatt oppfølging og fikk sykemelding, ta vare på deg selv! Stor klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...