Gå til innhold

noen andre som har diabetes type 1 og går på levaxin??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 22 år å er gravid for første gang.. vet ikke hvor langt eg e på vei mn eg sga på ultralyd onsdag 09.09:) har diabetes type 1 å fikk stoffskifte problemer i sommer.. begynte på tabletter(levaxin) ca beg. av juli.. regner med å være alt fra 6-8 uker på vei:) hadde vært kjekt å delt erfaringer siden jeg ikkje kjenner noen som har vært gravide me diabetes...:)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har diabetes 1 og er gravid! Er 21 år og det er ikke mange i vår situasjon!! Jeg har ikke hørt noe om den medisinen du bruker, men måtte selv slutte på medisiner for nyrene mine da jeg ble gravid. Er i uke 34 nå, så du må bare spørre meg om hva du vil! Har lurt på en del ting underveis selv, som ikke alle kan svare på:)

Jeg er gravid med diabetes og lavt stoffskifte. Bruker insulin og Levaxin. Er i 18. uke nå.

Har ikke hatt noe problemer med stoffskifteverdiene enda, men legen sier at det godt kan hende jeg må doble dosa mot slutten av svangerskapet. Diabetesen har vært vanskelig å kontrollere de første 3 månedene med MASSE følinger og insulinsjokk, men nå har det stabilisert seg igjen. Der har jeg også blitt fortalt at insulinbehovet vil øke drastisk siste del av svangerskapet. Jeg nyter bare tida nå hvor alt er så "normalt" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...