Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg skal på UL i morgen etter å ha gått på Progynova i 9 dager (idag). Noen som vet sånn ca. hvor lang tid det går fra UL til opptining, og fra opptining til innsetting?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 har ikke noe svar på sp.målet ditt men jeg måtte klikke på bildene dine! ååå for en super herlig gutt du har:)))) håper noen kan svare deg ihvertfall!holder du til hos hausken??
MammaHåpet Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 jeg vet ikke så mye , men vet at det er veldig kort tid mellom opptining og innsett, noen få timer, bare. de skulle ringe meg samme morgen som jeg skulle sette inn egget, om det ikke overlevde opptiningen, men det overlevde, så de ringte ikke;)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 He he, tusen takk for det!! Han er resultat av IVF på sykehuset i Haugesund:) Han er snart 2 år, så vil nå prøve å få søsken med eggene vi har på frys:)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Takk for svar mamma10, får jo svar på det meste i morgen, er bare så ufattelig nyskjerrig!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 håper dere får full klaff på søsken forsøk også) har du mange på frys?
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 31. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2009 tusen takk! Vi har 2 egg på frys, men er usikker på de er fryst sammen eller hver for seg.. Spennende..
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. september 2009 #8 Skrevet 1. september 2009 Hei Cilie! Jeg har hatt to fryseforsøk, skal i gang med det tredje så snart mensen kommer om en ukes tid. Det går 6-7 dager etter UL til innsett. Vel å merke hvis slimhinna er tykk nok. Hvis den ikke er tykk nok vil du måtte fortsette med progynova noen dager til og ny UL. Men må bare si jeg er usikker på når eggene blir tint opp, vet bare at det er en lang prossess, de blir ikke tatt opp dagen før liksom :-) Lykke til på UL i dag, håper at alt er bra!!!
vinden1 Skrevet 1. september 2009 #9 Skrevet 1. september 2009 Hei hei Du har vel fått svar idag tenker jeg. Eggene tines opp samme dag tror jeg, eller dagen før, iallefall på riksen. De settes inn så snart som mulig da de tenker at livmoren er beste tilholdsstedet for de små cellene. Selv setter jeg inn mitt fjerde fryseegg på fredag!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. september 2009 #10 Skrevet 1. september 2009 Slik jeg er blitt fortalt er eggene "ferdigtint" dagen før eller samme dag som innsett, men at tineprossessen går over mange dager.
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 1. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2009 Takk for svar! Var på UL idag, og alt så fint ut, så det blir innsett på fredag.. Spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå