21.april Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Nå er jeg slank fra før og legger sjeldent på meg. Er nå 7+6 og har lagt på meg 2 kg, noe som jeg synes er rart med tanke på hvor lite jeg greier å få i meg av mat. Andre som opplever det samme. I første svangerskap la jeg på meg 20kg men kan ikke huske at vektøkningen startet så tidlig... og da spiste jeg mye også...
Gjest eelis+guttespire Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det gjorde jeg også, og jeg la på meg 8 kg gjennom 1. trimester. Ganske rart, men helt normalt, i følge jordmor. Nå er jeg 33+0 og har lagt på meg ca 18 kg. Hehe...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg har gått litt ned i vekt, men det er fordi jeg har vært så kvalm. Vil bare tipse deg om sea-band. Kjøpte på apoteket i går. Ble ikke helt kvitt kvalmen, men er mye bedre! Klarte å spise litt frokost, og den kom ikke i retur :-) Jeg trodde ikke det skulle virke, men tror nok de har litt effekt på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå