Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Min lille gutt på 3 måneder har så sjeldent avføring. Det har vært sånn siden han ble født, så det er sikkert normalt for han. Det kan gå opp til 10 dager imellom hver gang, og da kommer det skikkelig mye. Egentlig er det ikke så stort problem, men dagene før avføring er han ganske urolig, sover urolig, promper mye og gulper mer enn vanlig. Derfor tenker jeg at det kanskje hadde vært bedre for han å bæsje litt oftere, men vet ikke helt hvordan jeg kan hjelpe til med dette. Han får kun morsmelk, og jeg vet at det er normalt med så sjelden avføring, men uansett så tenker jeg at det hadde vært bedre for han med litt mer fres i systemet. Er det for tidlig å gi han litt sviskesaft tro? Vi ga det til storebroren, og det hjalp veldig, men det var først etter at han hadde begynt med fast føde. Litt tidlig ved 3 måneders alder kanskje?
Raff Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Helt normalt. Ville ikke stresset med det dersom avføringen ser vanlig ut (ikke hard, grønn eller slimete).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå