-MtG- Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Den har jo uendelig lang holdbarhet i lukket forpakning, men den holder vel ikke like lenge åpnet(i kjøleskap)?
-MtG- Skrevet 31. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2009 Takk skal du ha. Hadde sett etter det,men nå dobbelsjekka jeg og fant at det sto ca. 1 uke. Søren, trorden har vært åpen i tre uker jeg,men nå gikk den i søpla. Og jeg som hadde lyst på noe godt...
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Jeg tror nok ikke jeg har funnet ut det før i senere tid, og jeg har sikkert brukt en som har vært eldre enn 1 uke mer enn en gang... må man, så må man! haha
-MtG- Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Å pokker... Ta den opp av søpla igjen da??? Hihi, nei æsj.. Hadde så lyst på Bananbiter, ananas og blåbær med vaniljesaus. Namnam.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Ja, gjør det haha. Nød lærer naken kvinne å spinne, vet du Det hørtes igrunn veldig godt ut... jeg har ikke blåbær da...
EvaMJ Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 Åpnet en Piano vaniljesaus, pga sykdom mm gikk det mange måneder, kanskje et halvt år. Spiste resten denne uka, den var helt som nyåpnet. Bedre med se, lukte, smake enn å telle dager og kaste god mat. (Dette er en gammel tråd, men det var den google vartet opp med.)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 Mellom 5- 7 dager. Mannen hadde spist den etter 14 dager uten å mukke. Jeg sier nei takk. Anonymkode: c9474...46f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 EvaMJ skrev (13 timer siden): Åpnet en Piano vaniljesaus, pga sykdom mm gikk det mange måneder, kanskje et halvt år. Spiste resten denne uka, den var helt som nyåpnet. Bedre med se, lukte, smake enn å telle dager og kaste god mat. (Dette er en gammel tråd, men det var den google vartet opp med.) Tror du må ha dårlige smaksløker hvis den smakte som nyåpnet etter å ha stått åpnet i et halvt år. Anonymkode: 87ca6...c52
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 Mye lenger enn det står. Og man både lukter og smaker at den ikke er god lenger. Anonymkode: 947cc...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå