Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Noen som har vært der? erfaringer? Tenkte å bestille time der pga 5 SA..
Kramskrims Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei, dytter på denne da jeg lurer på det samme...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg lurer også på om noen har erfaringer derfra, men jeg vurderer å ta fødselsforberedende akupunktur og evt homeopati og fotsoneterapi... Noen som har gjort det, og kan fortelle litt om det? Pris ol...?
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 De er veldig hyggelige og snille, og omsorgsfulle. De bryr seg virkelig om deg som menneske. Etter 3 mnd ble jeg gravid. Vet ikke om det er noen sammenheng med akupunkturen jeg fikk eller om det var å bli tatt alvorlig. MEN de anbefalte at jeg fortsatte hele sv.skapet og det syntesjeg var litt merkelig. Det var hele tiden noe nytt: dette er bra for at du skal slappe av, for kvalmen, fødselsforbredene osv. La igjen 350 kr i uka der tror jeg. Og det ser jeg i ettertid ikke jeg hadde trengt. OG jeg vet ikke om de homeopatiske midlene jeg fikk for plagene i sv.skapet var bra. Først tok jeg det, og tenkte ikke noe mer over det. Så begynte jeg å tenke: hva inneholder dette osv, og begynte å google opp preparatene. De som kom opp var ikke bra, mye av det er omstridt, og noe var i andre former til dels giftig. Jeg sluttet å ta det umiddelbart. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men barnet som kom var ekstremt urolig med uferdig nervesystem. Har bedreidet meg mange ganger for "pillene" de ga meg. De anbefaler jo ikke mye paracet en gang under organdannelsen og der kjører de på med "naturprodukter". Jeg er veldig tvilende. Men de var flinke med akupunturen.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Huff, det hørtes veldig rat ut med alle de preparatene de gav deg. Takk for at du fortalte det! Men det er godt å høre at de er flinke på akupunktur. Er jo i hovedsak det jeg hadde tenkt meg også.
nick_336816 Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Slenger med noen ord jeg også. Jeg har brukt Frøyaklinikken til og fra i noen år. Det begynte med at vi ikke klarte å bli gravide da vi ønsket oss nummer to. På Frøyaklinikken fikk jeg og min mann kjærlig omsorg sammen med aku, sone og homopati. Etter også prøverørforsøk ble vi gravide på "naturlig" måte -endelig. I svangerskapet oppsøkte jeg igjen Frøyaklinikken, og etter første behanling var bekkenplagene som blåst bort. Det kommer jo en del småplager med et svangerskap, og jeg fikk veldig god hjelp for alt dette. Den viktigste grunnen til at jeg valgte Frøyaklinikken var for å forberede meg både fysisk og mentalt til fødselen, siden den første fødselen var en litt tung fødsel. Og det er Frøyaklinikken knallgode på! De har startet opp en enkvelds fødselsforberedende kurs. Det var midt i blinken for meg, og kan anbefales alle! Det endte opp med at jeg faktisk gledet meg til fødselen skulle komme. Jeg er ikke i tvil om alle homopatimedisinene, og urtene jeg tok før, under og etter fødsel hjalp meg til en lettere (og kjapp) fødsel, samt til en god form etter fødselen. Og ikke minst hjalp all god behandling og omsorg fra damene på Frøya!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå