<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hadde sex siste dag med eggløsning, kan det være noen sjangser for å bli gravid...? Egget var jo gjerne sluppet for lengs... Ble bare sånn denne mnd når mannen var borte de andre dagene:(
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2009 anyone? Noen som har peiling?
pippi_78 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Spørs hva du mener med siste dag med eggløsning.. Siste dag med positiv test? Egget lever jo ca 1 døgn etter at det er sluppet, så den dagen du har eggløsning kan det absolutt klaffe. Ifølge bruksanvisningen på el-testene mine skjer eggløsning 12-36 timer etter (første) positiv test.
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 1. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2009 Tester ikke om jeg har el, men merker det på kroppen og ved utflod. Og så har jeg en syklus på 28 dager, så da skulle jeg ha el fra onsd til sønd i forrige uke, og det kan stemme. Vi rakk bare søndagen, så derfor tror jeg kanskje at egget ble sluppet fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå