Gå til innhold

Kveldskvalme,,,,,,,,? Andre som sliter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke morgenkvalme, men på ettermiddag/kveld kommer kvalmen. Andre? Var ikke kvalm i mitt forrige svangerskap og skjønner jeg var heldig da.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt kvalm om morgenen også, men kaster opp hver kveld. Foretrekker det framfor å være syk på jobben:) Var egentlig sånn forrige svangerskap også.

Skrevet

Er kvalm morgen, midt på dagen, ettermiddagen, kvelden og ofte på natta....ikke hele tiden, men det er ikke langt unna. Har vært bedre i dag faktisk :o)

Skrevet

Jeg er også mye mer kvalm om kvelden! (og våkner om natten med kvalme...) Om morgenen forsvinner som regel kvalmen med en gang jeg har spist, men kveldskvalmen er det lite å gjøre med.... Må som regel bare legge meg tidlig.. Utrolig slitsomt, for jeg orker jo ikke være sosial i det hele tatt...

Er det noen som vet om stress og å være sliten gjør deg kvalm som gravid...? Er nemlig mindre kvalm i helgene enn etter jobb..

Skrevet

12. uke nå. Satser på at dette gir seg om ikke lenge. Er i bra form, bare dette på kvelden som ikke er helt tipp topp.

Skrevet

Jeg regner med at jeg blir kvalm på ettermiddag/kveld fordi jeg er mest sliten da så ja jeg tror stress osv påvirker kvalmen.

Våkner også om natta pga kvalme - helt merkelig synes jeg.

Skrevet

Jeg har morgen og kveldskvalme, noen ganger våkner jeg med kraftig kvalme og brekninger mitt på natta og da kaster jeg bare magesyre (sorry for detajer). Men det er veldig ubehagelig og vil gjerne unngå dette.

Vi får håpe at det går over snart :o)

Skrevet

Jeg har døgnet-rundt-kvalme, men det er helt klart verst om kvelden. Dette gjør at jeg gruer meg ekstra til jeg skal ut i jobb igjen om 1 1/2 uker etter endt permisjon. Jeg jobber nemlig om natten, men føler jeg må tilbake på jobb igjen siden jeg har vært borte så lenge. Ikke vet de noe om denne graviditeten ennå heller. Og hvis jeg skal gå og brekke meg eller spy på jobb så blir jeg jo avslørt med en gang. Jeg håper bare jeg klarer å presse meg på jobb og at det vil gå over ikke så lenge etter jeg har kommet i gang. Er i ca 9.-10.uke når jeg er tilbake og da kan man jo håpe at det bare vil vare 2-3 uker med kvalme etter det. Siden jeg er sykpleier håper jeg også at jeg ikke kommer borti altfor mye "gørr" mens jeg er kvalm.

Skrevet

Ja, dessverre. Når klokken nærmer seg 21, er jeg helt på felgen. Noen kvelder er bedre enn andre, men som oftest må jeg bare legge meg. De siste kveldene har jeg sovnet og våknet i løpet av natten (de evinnelige do-turene...) og er kvalm da også. Er i uke 11, og håper det snart er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...