Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk å skrive din fødselsdato,og evt partners dato..Samt et spørsmål....

Send mld på spåkafeen min ;:

http://spaakafen.page.tl

Skriv om dere vil ha det på mail eller chat..

Velkommen inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forsto ikke hvordan jeg skulle gjøre det der jeg asså. ikke det med linken haha. kom meg jo inn. men ikke hvor jeg skulle skrive :S

Skrevet

Trykk på skriv mld,men får du det ikke til kan alltid bruke gjesteboka..

Skrevet

har skrevet til deg i gjesteboka ;) Men skjønner ikke hvor jeg finner chatten på siden din...

Skrevet

så moro at du gjør sånt da. :) asså mener at du tar en lesning gratis. inponerer meg for det må jo tappe deg for krefter?

Skrevet

Skriv deres nick,da kan vi møtes på chatten....Ska få svar innen 2 timer,da jeg må legge unger først...

Skrevet

Det ska jeg love deg det gjør..Blir veldig sliten,men moro da..Men orker ikke å spå folk gratis hele tiden,da jeg bruker masse energi på det...Pluss at jeg er alenemor til 3 barn...Men som sagt,moro å gjøre andre glad å,)

Skrevet

Skjønner heller ikke...men la nå ut på gjesteboka i håp om å bli tatt med:)

Skrevet

ok :) legger inn nicket da :) har sendt deg mail også.

Skrevet

alene mamma til 3? ja da forstår jeg godt at du er sliten. kos at du bruker evnene dine efektivt likevel da :)

Skrevet

Jepp,3barnsmor..Full jobb,hester,hund osv..Så her går det i et,hehe...har svart 2 allerde,(skulle komme inn etter 2 timer etter legge tid,men måtte jo bare spå litt,hehe..)

Skrevet

i og med at jeg nå har mldt meg inn på sida de ( mnd abonement) så er det kanskje mest fornufting at jeg trekker meg for muligheten til å bli spådd gratis i kveld :) slik at noen andre får sjangsen i stede.?? ( bare sånn i tilfelle at du hadde valgt ut meg da )

Skrevet

Finner ikke noe chat på spaakafeen din jeg :/

Men sendte en mail, så på 2.trim jeg først, så jeg sendte mail heller.

Skrevet

Eg anbefala tussimor på sterkast..

Hanne

Skrevet

Heia damer..

Er på chatten nå,hvis noen vil bli spådd....Velkommen inn...

Fram til kl 1900 ikveld spår j gratis...

Skrevet

Hei

Kan du være så snill å spå meg.

Har 2 barn og ønsker meg en til.

Kan du fortelle meg når jeg blir gravid/når jeg føder og om jeg får gutt eller jente og om babyen er frisk.

Jeg:301272

Han:061174

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...