Gå til innhold

dustemanduca!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hentet manducaen min på postkontoret... .men, jeg får jo ikke til å ta den på! Låsen sitter altfor langt opp, så jeg greier det rett og slett ikke!

Pokker altså!! Den skal sendes rett tilbake!

Noen andre som har lik erfaring med manduca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På magen eller ryggen du bærer? Om du bærer på magen er det best å krysse stroppene på ryggen, da bruker man ikke bryststroppen. For forstår det slik at det er bystroppen du ikke når opp til? den kan forresten dras opp og ned i høyde.

Skrevet

hehe, øvelse gjør mester vettu- pust dyypt og senk skuldrene nå;) Manducaen er faktisk en av de aller enkleste selene å få på, nest etter BB...

Jeg er en stooor kløne når det kommer til slike ting, og når JEG får det til lekende lett, ja da kan alle klare det!

1) Løsne selene slik at de blir store og "slakke"

2) Fest selene i kryss bak på ryggen (altså at man fører stroppen på motsatt side av opprinnelig og fester den på "feil" side)

3) Putt baby oppi (når selene er helt løse, men i kryss)

4) Stram seler og voila så er du klar for tur! Er gjort på 1 minutt=) Den øverste stroppen skal bare brukes ved ryggbæring.

Skrevet

Hehe, prøv deg fram når du ikke er alene. Det gjorde jeg. Mens jeg ordnet og fikset med manducaen og satte Lillegutt oppi, satt samboeren min foran meg klar til å ta imot eller hjelpe til alt ettersom.

Men ikke gi opp med en gang, det går seg til. Oppskriften til Lykkeli skal jeg faktisk prøve selv, men nå sover Lillegutt så det får bli en annen dag :)

Manducaen er en super sele å bære i når man lærer triksene :)

Skrevet

Signerer de andre over, men vil legge til: Øv deg foran speilet! Da er det mye lettere å få tak på stropper og låser.

Det går seg til! Og den er helt super når ungen blir eldre og kan sitte på ryggen, det er enda enklere å få til.

Skrevet

Hei :-)

Jeg er utrolig lite tålmodig og spesiellt utålmodig når jeg må lære noe nytt, så jeg skjønner deg utrolig godt :-)

Helt enig med de over her at det er mye enklere og mye mer komfortabelt å bære med selene i kryss hvis du skal bære foran (og du slipper det maset med skulderspennen).

Jeg tar på magebeltet, setter lille stump i riktig posisjon og tar på en og en sele i kryss. Med litt øvelse så går det kjempefint, men mannen min gjør det sånn som hun over her som tar på selene først bare veldig slakke og lirker lillemann nedi for så å stramme selene.

Manduca er virkelig utrolig god å bære så ikke gi opp før du har prøvd ut litt! Jeg øvde vel en ukes tid med mannen til stede før jeg fant en teknikk som passet meg :-)

Skrevet

Nei du må ikke sende den tilbake! den er helt fantastisk.

Mener å huske jeg bannet litt første dagen jeg også, men ikke gi opp ;)

Skrevet

Tusen takk for tips.. men jeg har faktisk returnert den allerede... Jeg ble så skuffet og irritert, så jeg dro på posten i affekt og sendte den direkte tilbake..

Angrer vel littegranne nå, men... jeg syntes den var så håpløs... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...