Gå til innhold

Hvor mange har prøvd i 7 mnd eller mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker bare en liten oversikt om det er flere andre "slitere" her inne, synes det virker som om det er så stort gjennomtrekk her. Ser jo at det er et og annen gammelt nick her og der, men de aller fleste er nye..??

Må selfølgelig legge til at slitere ikke er 100 % alvorlig ment, da jeg vet at den tiden jeg antyder ikke kvalifiserer til det.

Vi har prøvd i 9 mnd, litt av og på, noen mnd VELDIG aktiv, andre ikke like mye

Jeg vil ha en liten baby igjen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er en liknende tråd like under min ;-)

Skrevet

Hei cat og mini, er på samme IKM tråd og vi :-) Vi nærmer oss snart året med prøving, men har hatt en MA, så der i 8 pp etter denne. Jeg har en 4 åring og nyter henne, og ønsker sterkt en lillesøster/bror, så vi gir ikke opp selv om jeg blir tullerusk av denne prøvingen til tider. Tvi tvi!

Skrevet

Har prøvd siden januar 2008...

Har klart d 2 ganger, men MA begge gangene...

Skrevet

prøvd siden oktober 08. vært gravid en gang i februar-.. men var ex,u ;(

Skrevet

Har prøvd i 8 mndr nå, blir mer og mer verpesjuk. Har ingen fra før..

Skrevet

Vi har prøvd i 9 mnd, og lengter etter dagen det klaffer... Vi har heller ingen fra før...

Skrevet

Hei hei.

Jeg faller desverre glatt under denne tråden. Prøvd siden januar 08, altså 21 mnd... Tiden flyr.

Har ingen barn fra før, og har aldri vært gravid. Starter med pergo neste pp... kjempe spent! og gleder meg!

Skrevet

Hei hei!

Var endel her inne for et års tid siden men måtte "slappe litt av" da det ble for mye BIM og for mye fokus på spire,spire,spire... men det er ikke så lett å la være heller:)

Vi har prøvd i ca 1 år, har ingen barn fra før! TR svært sjeldent på besøk, det hjelper jo ikke! Gir det ut oktober så drar jeg til legen. Legen vet at vi har prøvd en stund så får se om det ikke blir fart i sakene da:)

Skrevet

er i den 9.pp nå, og har ingen barn fra før. Hatt en SA på de ni månedene. Gleder meg utrolig mye til det blir en spire på oss igjen, håper det er snart:)

Skrevet

Får vel melde meg inn her jeg også =(

Har prøvd i 15, snart 16 mnd nå - altså siden sommeren (mai/juni) 2008. Jeg ble gravid i des -08, men mistet tvillingene i mars -09, ble gravid igjen i mars/april - og mistet nok en gang i MA den 30.mai -09. Første gang MA i uke 12, andre gang MA i uke 10 - tilfeldig oppdaget på UL begge gangene, ingen hjerter som slo =(

Nå går jeg på andre dobbel pergo-kur, har el i disse dager og krysser alt jeg har for at NÅ skal det skje =) Må jo bare prøve å være positiv, tenke at en gang er det min tur også =)

Vi har vært veldig aktive i hver eneste pp - så synes det er rart at vi ikke har kommet lenger. Det er noe dritt =(

Lykke til jenter - en dag er det vår tur til å sitte med en positiv test i hånda og en bitteliten baby i armene våre 9 mnd etter =)

Klem fra

Skrevet

Ja, vi hører visst også til her. Vi har prøvd, mer eller mindre ivrig, siden romjula, så sånn ca åtte måneder. Veldig regelmessig syklus, og mannen har en sønn fra før, så det skulle vel kunne klaffe etterhvert. Lurer på om stressnivået mitt kan ligge til hinder for det. Sliter veldig med roen her. Mulig kroppen min vil vente til jeg får slappet litt av først. :)

Lykke til alle sammen! Det kommer vel en stork til oss også en dag!

Skrevet

*rekker opp hånda*

Har prøvd siden en MA i september i fjor. Der ble spira til på 2.pp.

Litt utålmodig ja!

Skrevet

Vi har prøvd i 8mnd går inn i vår 9 pp nå. Har ikke hatt noen spire på den tiden. Jeg har en sønn fra før og samboeren vet også at han kan. Veldig frustrerende at det ikke klaffer. Han er selvfølgelig roen selv. "Det skjer når det skjer....". Værre med meg.. Jeg vil nå!

Skrevet

vi har også prøvd en stund, er eller mindre aktivt i begynnelsen da vi ikke begynte å bruke prevensjon igjen etter fødsel, fikk mens tilbake rundt nyttår og venter fremdeles på en liten lillebror eller lillesøster :-r) så ca 8mnd nå.

vi brukte halvannet år på førstemann og har vært på legekonsultasjon og venter på inkalling til gyn på sjukehuset pga veldig uregelmessige sykluser. om ikke vi klarer det på egenhånd igjen så håper jeg pergo vil hjelpe oss :-)

Skrevet

Er faktisk litt usikker hvor lenge vi har prøvd, dvs hvor mange pp vi har bak oss, men jeg fjernet spiralen i september eller oktober i fjor, tror jeg. Vi har ikke prøvd helhjertet alle mnd heller, noen mnd har vi faktisk bevisst unngått å prøve pga andre ting som har kommet i veien. Men vi har vel prøvd skikkelig en 6 ganger kanskje? Vi har barn fra før og den gangen ble jeg gravid veeeeldig raskt ( 2mnd etter p-pilleslutt)! Vi får bare holde motet oppe, men jeg begynner å bli litt utålmodig nå kjenner jeg. Vi kan vel si vi er i 7pp nå og nå må'n sitte snart :-)

Skrevet

10 mndr. Wohoo!! Knallkjekt! Eller...e vel ikkje heilt og fullt 10 mndr da men...10 pp tror eg hvertfall..

Tøøør ikkje teste eg altså.....huff....

Skrevet

Okay, da er vi ganske mange allikevel da.

Krysser virkelig fingrene for positive tester for oss alle sammen denne måneden!!!

Jeg har IKM ca 10 september. Dere??

Skrevet

Jeg er inne i pp 10 nå. Har hatt en sa i april

Skrevet

Jeg harprøvd siden januar 08 jeg også(21mnd). Skal faktisk til første utredningstime i morgen og håper på pergo:-)

Skrevet

Vi har prøvd siden mai-07. Nå er jeg ferdig med første pergo-kur, og dette er ganske sikkert måneden der lykken vil treffe oss. Det er jeg helt sikker på!!!

Skrevet

Vi har prøvd i 9 mnd,må si jeg begynner å bki veldig klar!! har en datter på snart 7 også,som gjærne vil bli storesøster...

Skrevet

Vi har prøvd siden juni 08 og har sååå lyst på baby nå:)

Har prøvd pergo denne mnd og ikm til fre-lør.

Skrevet

Har prøvd siden April 2008, med en MA i juli og nå 11pp uten hell :((((

Ganske slitsomt og leit å ikke få det til, vil også ha en baby igjen!

Vi er i perioder også mere aktive enn andre, men kan jo ikke gå å tenke på det hver dag heller, da hadde vi slitt for mye tror jeg!

Derfor er jeg også av og på aktiv her inne...gjør litt for vondt å være her hele tiden på en måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...