fjollefrua Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Jeg har snart bursdag, og alle spør meg hva jeg ønsker meg... Men jeg har altså ikke peiling. Hvis jeg absolutt trenger noe så kjøper jeg det som regel hvis jeg må ha det. Har jo liksom det jeg trenger jeg da. Men hva kan jeg ønske meg til bare meg. Tenker liksom på ting som ikke koster all verden. Klart jeg ønsker meg dyre ting som ny olabukse, joggesko, massasjetime etc. Men er liksom ikke alle som kan eller har lyst til å gi dyre gaver... Hvilke ting klarer dere dere ikke uten? Hjeeeelp.....!
CMH Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Gavekort kan være greit Til jul skal ihvertfall jeg ønske meg en fleecejakke med hette og en boblevest, synes det er så fint. Ellers; Bøker, filmer, spasett fra apoteket ( Body scrub mm), parfymer. Og ja, var vel igrunn det jeg kom på.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 -Sony PRS 700 Ellers så mangler jeg alltid sokker. Aner ikke hvorfor, for kjøper mange hver uke. Gavekort på kino, middager, barnevakter, velvære ++
fjollefrua Skrevet 31. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2009 Hva er PRS700? Mobil? Barnevakt..... hmmmm..det har vi stort sett mange av som aldri sier nei... Leser ikke bøker, filmer har jeg jo aldri tid til å se på uansett... Spa sett er ikke så dumt... Hettejakke i fleece har jeg, boblevest har jeg... Nye adidas sokker ønsker jeg meg, de gode gamle som er formsydde, men de får man jo ikke tak i lenger
mamman til to gutter Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Jeg pleier å ønske meg ting jeg sjeldent prioriterer selv, som regntøy, støvler, turjakke, kjeler osv i tillegg til vanlige klær. Og for noen år siden bestemte vi oss for, etter mye masing, et servise vi ville spare på sånn at tanter ol kan kjøpe en tallerken, en kopp el til det.
fjollefrua Skrevet 31. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2009 ja,men det er så dyre ting... Jeg trenger nytt regntøy, men har ikke bruk for sånn billig til 199kr.. Skal jeg ha noe så må det være skikkelig da jeg er mye ute i skogen og trenger noe som er 100% vanntett... Jeg hadde selvfølgelig tatt imot hvis jeg hadde fått, men det hadde bare blitt liggende i skapet med det andre jeg har, og blitt brukt innimellom til kjappe turer i butikken. Vi sparer på hadeland tinnservice og det er for dyrt. Har akkurat kjøpt nytt kjelesett... Tusen takk for alle tips. Er deilig med litt brainstorming...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Det er noe du leser bøker på http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921665562069 Blomster
___ Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Tynne ullsokker, sydvest, god sjokolade, oppskrifter på turmat, oppskrift og ingredienser på noe nytt og spennende å lage til middag (ypperlig hvis man har utenlandske venner), glasskuler til å ha i blomstervasene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå