Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 først av alt vil jeg bare si ikke døm meg! dere veit ingenting. jeg hadde eggløsning i helga og har hatt sex hver dag. jeg har fryktelig lyst på en joint... røyke hasj. men det jeg lurer på er, hva om vi fikk klaff denne mnd? kan et par jointer gjøre at jeg mister? er ikke ofte jeg røyker nå lenger, men pga div ting kommer trangen en gang innimellom. håper virkelig noen kan hjelpe meg.
Blackberry Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hasjrøyking kan iallfall gjøre sædcellene så fortumlet i hodene at de ikke finner veien til egget men roter rundt og mister tråden helt... Nei, det er ikke en fleip. Forskning viser at sædcellene til hasjrøykere har problemer med å finne egget. Så det kan faktiskt ta lengre tid for deg å bli gravid hvis mannen din røyker hasj. Bare å søke på internett og lese selv:-) Jeg er ikke for hasjrøyking eller andre rusmidler selv. Men andre må bestemme over seg selv. Tobakk inneholder mye stoffer som ikke er bra for fertilitet hvis du blander med tobakk. Mange sier at hasj er et naturlig stoff og derfor uskadelig. I flkge politiet inneholder hasj som selges i dag mye forskjellige skadelige drittstoffer for å gjøre deg mer avhengig. Hvis du da ikke gror din egen marihuana, og røyker kun bladene, har du ingen garanti for hva du får i deg. Og bladene inneholder også skadelige stoffer. Du finner all informasjon tilgjengelig på nettet. Selv har jeg kranglet med en eks-samboer om ikke å røyke hasj oppå meg, min gravide mage og hans barn fra før, i månedsvis, så jeg kan alle argumenter og motargumenter. Er du ikke sikker på om noe er skadelig, er det bedre å la være. Blir du gravid, kan ikke babyen i magen din forsvare seg, og si, jeg vil ikke ha hasj. Du vet ikke hvordan det får fosteret til å føle seg, eller til å reagere. Man vet at fosterer reagerer kraftig og trekker seg sammen, av vanlig sigarettrøyking, hvor fosteret får stoffene inn gjennom navlestrengen. Hilsen Blackberry Min blogg: http://mittbrennendehjerte.blogspot.com/
Blackberry Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hasjrøyking kan iallfall gjøre sædcellene så fortumlet i hodene at de ikke finner veien til egget men roter rundt og mister tråden helt... Nei, det er ikke en fleip. Forskning viser at sædcellene til hasjrøykere har problemer med å finne egget. Så det kan faktiskt ta lengre tid for deg å bli gravid hvis mannen din røyker hasj. Bare å søke på internett og lese selv:-) Jeg er ikke for hasjrøyking eller andre rusmidler selv. Men andre må bestemme over seg selv. Tobakk inneholder mye stoffer som ikke er bra for fertilitet hvis du blander med tobakk. Mange sier at hasj er et naturlig stoff og derfor uskadelig. I flkge politiet inneholder hasj som selges i dag mye forskjellige skadelige drittstoffer for å gjøre deg mer avhengig. Hvis du da ikke gror din egen marihuana, og røyker kun bladene, har du ingen garanti for hva du får i deg. Og bladene inneholder også skadelige stoffer. Du finner all informasjon tilgjengelig på nettet. Selv har jeg kranglet med en eks-samboer om ikke å røyke hasj oppå meg, min gravide mage og hans barn fra før, i månedsvis, så jeg kan alle argumenter og motargumenter. Er du ikke sikker på om noe er skadelig, er det bedre å la være. Blir du gravid, kan ikke babyen i magen din forsvare seg, og si, jeg vil ikke ha hasj. Du vet ikke hvordan det får fosteret til å føle seg, eller til å reagere. Man vet at fosterer reagerer kraftig og trekker seg sammen, av vanlig sigarettrøyking, hvor fosteret får stoffene inn gjennom navlestrengen. Hilsen Blackberry Min blogg: http://mittbrennendehjerte.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå