Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter at mensen skulle ha kommet tar det før du kan være sikker på at du ikke er gravid?

atså, skulle hatt mensen for 5 dager siden, men testen er negativ. testet ikke med morgenurin fordi jeg var utolmodig. Burde jeg ta en til test med morgenurin eller er det bare bortkastede penger?

Er det helt sikkert at jeg ikke er gravid? Jeg har gått på p-piller, så det var ikke med vilje, men jeg er litt vimsete og glemmer fort, og mensen kan jo kanskje utebli på grunn av andre grunner...

Hvis du tester 5 dager etter IKM burde jo testen være veldig sikker, hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes dessverre ingen fasit på det, så ingenting er sikkert enda. Hvis du har tålmodighet til det, ville jeg ha venta enda en dag eller to, og så testa med morgenurin. Testa du i dag, eller? ;-)

Skrevet

Kommer jo an på hvor mange piller du har glemt og når denne eggløsningen kan ha skjedd.

For å være bombe sikker bør du nok ligge unna sex ett par uker og så ta en test på morgenurin.

Hvis den viser negativ da - så kan du nok være helt sikker på at du ikke er gravid.

Skrevet

Takk for svar til begge!

Dette er skikkelig rart.

I går kom det nemlig et par dråper blod, derfor testet eg ikke i dag, fordi det måtte jo bare være forsinket mensen.

Men det har ikke kommet noe i dag i det hele tatt. Ikke siden sånn i 7-8 tiden i går. Det er så rart for mensen pleier alltid å komme ganske på dagen, og den pleier alltid å vare minst 5 dager!

:S

Jeg venter et par dager til og ser om det kommer noe mer blod da tror jeg... :)

Si fra hvis noen kan belyse situasjonen for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...