Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører mange spør om hvor tidlig man tstet positivt. Jeg lurer på det motsatte. Kan man være så uheldig å ikke få positiv test før etter uke åtte? Har hatt murringer i magen i bortimot 4 uker og vonde (veldig vonde) pupper i ca en og en halv uke (tror jeg) Men alikevel for tidlig til at det kan være et symptom hvis det har klaffet denne mnd (i så fall er jeg bare 3.3. på vei) Klaffet det forrige mnd er det 7.5. Men bare negative tester. Forrige mens var dessuten kortere og midre blodig enn normalt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om noen som ikke har fått positiv test før en mnd etter ikm . ta en test da :)

Skrevet

Tok en negativ i dag...... det er det som gjør det hele ekstra fortvilende.... Klarer nesten ikke å gå med bh pga ømme pupper. Greit at jeg bruker å bli litt øm når mensen nærmer seg men ikke så ille som dette og ikke to uker før (bare noen dager før og under)

Skrevet

hm...så rart da . men er jo mulig at du er blitt gravid denne mnd da. og derfor testen ikke slår ut enda? når skal du ha mens da?

Skrevet

vent med å teste til lørdag da:) xxx fingrer for deg :)

Skrevet

tkk :) Utroli hvor mye det hjelper å bare dele sine tanker med noen.

Skrevet

er bare å prate i vei her inne vet du :)

Skrevet

Det er noen veldig få som ikke får positiv test, men som er gravide likevel. Hvis du ikke tester positivt i løpet av de neste ukene, kan det være greit å ta en ul for å sjekke om det er noen der inne

Skrevet
:) Har vært skikkelig usikker før også. Måtte tilslutt ta blodprøve for å avkrefte graviditet. Det får meg til å tro at jeg bare innbiller meg denne gangen også.... Men samtidig er det så annerledes denne gangen. hmm. Ting skal ikke være lett. Får se i løpet av uken hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...