Gå til innhold

Digital EL-test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en digital EL test istad.... Den ble negativ, men da jeg tok ut pinnen fra den digitale delen vat det en svak strek der... Betyr det at kanskje EL er i anmarsj det da. Kan jeg stole på det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det står at man ikke skal titte på strekene i digital el-test, men jeg gjør det alikevel. Hos meg er det alltid en svak teststrek og den er like svak hele tiden, men de to dagene testen slår ut positivt digitalt er teststreken like sterk eller sterkere (omtrent) enn kontrollstreken. Egentlig er de strekene like som det skal være på en slik billigstrimmel, men slipper å tolke strekene fordi den digitale sier ifra.

Hvis du ble noe klokere av svaret mitt... hehe

Skrevet

Man skal ikke tolke disse strekene (i følge pakningsvedlegget til CB digEL-test)....

Fikk også negativ test idag, skuffet, venter normalt sett EL i morgen...men det ser dårlig ut! :(

Tror jeg har en syklus på villspor ELLER ikke har EL, sistnevnte er selvfølgelig værst å tenke på....

Har forresten alltid to streker (en svakere enn den andre) på testpinnen når jeg trykker den ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...