corerith Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hei! Jeg sluttet på pilla 26.juli, etter nesten 4 år. Hadde da normal blødning som begynte ca 30.juli. Ca to uker etterpå begynte jeg å få menssmerter i underlivet, litt stikkende smerter, som jeg som regel får rett før mens kommer. I tillegg kom det en dråpe lyserødt blod rundt denne tiden. Smertene har økt jevnt fram til nå. I tillegg har jeg hatt mer utflod enn normalt i det siste, som er den helt hvit og lotionaktig! I dag, 31.august, har mens fremdeles ikke kommet. Tok test i dag, som var negativ. Før jeg begynnte på pilla, hadde jeg veldig regelmessig mens, men dette trenger selvsagt ikke bety at kroppen ikke trenger litt lenger tid på å komme i gjenget igjen etter slutt. Det jeg syns er rart, er at jeg får tydelige menssmerter så lenge før mens i det hele tatt kommer! Noen som kjenner til fenomenet? Har leita overalt for å finne noen med like erfaringer, men har ikke funnet noe tilfredsstillende svar enda:p
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Etter eg slutta på pilla har eg hatt verking og stikking og masse ubehageligheter. Spesielt i begynnelsen. Så lenge det ikkje e akutte smerter, så e det nok bare kroppen som jobber med sitt. Mye hormoner i sving
-68mamma Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Kan ikke gi deg noe tilfredstillende svar jeg heller dessverre, men kan fortelle at jeg har det helt likt - jeg har bare holdt på enda lenger enn deg ! Helt til å bli ko-ko av. Sluttet med pillen 9.juli - har gått på dem i 6 mndr. Fikk da mens som vanlig 12.juli og etter det har det vært totalt tante-løst. Har alltid hatt 28-dagers regelmessige sykluser, men nå er det altså 23 dager "over tiden" her, så da har jeg plutselig 51-dagers sykluser. I og for seg helt vanlig og forventet at det skulle gå noen måneder før kroppen kom igang med jevne sykluser igjen, hadde det ikke vært for disse uforklarlige smertene som jeg ikke har hatt tidligere når jeg har sluttet med pillen (har to barn fra før) Har hatt mye mens-smerter, og særlig nå i helgen da jeg på lørdag måtte ta paracet og satt klar med OB i veska på slektstreff, men ingen tante kom... Puppene er også innmari ømme - har blitt verre siste 3-4 dager det også. Tatt graviditetstest for en uke siden, den var neg. Og tok EL-test igår - siden jeg hadde så vondt og det ikke kom noe mens, men den er også negativ. Hva er det da som verker sånn ??! Skal til gyn idag - håper å bli litt klokere da - skal legge inn her i kveld hva hun sa.
corerith Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 Tusen takk for svar, jenter! Godt å vite at en ikke er aleine:) Får vel bare smøre meg med tålmodighet, og håpe på at mensen kommer, er kjempeslitsomt å gå å vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå