Bringebærdrops Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Så på noen klær fra Joha idag der det er bomull innerst og ull ytterst, hvis jeg ikke husker helt feil. Noen som har det? Er dere fornøyde? Er det bedre å kjøpe i bare ull, enn å kjøpe ull/bomull?
digger Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Ville ikke kjøpt bomull/ull blandingen. Har hørt at man sier at dette aldri blir helt rent siden ulla ikke kan vaskes på noe annet enn ullprogram, men at det ikke er nok for bomullen. Oj, så klossete formulert! Jeg hadde en del Joha til barnet mitt tidligere, men synes at ren merinoull er mykere, feks. det fra Polarn o Pyret. Hvis barnet ditt ikke har hudproblemer så ville jeg definitift kjøpt rent ull. Husk at bomull blir kaldt og vått innerst mot huden hvis barnet svetter.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg har ikke hatt den ull/bomullblandingen fra Joha, men av andre merker. Jeg syns ikke noe særlig om det. Småen blir svett i det og da blir bomullen klam. Kjøper heller ren ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå